خبرگزاری کار ایران

اردوی آمریکا فوق العاده بود؛

موسوی: دوست دارم درلهستان روی سکو برویم / کواچ برنده اردوی آمریکا بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۶۸

ما برای نتیجه بازی نکردیم چون کواچ هر بازی یک ارنج را به زمین می‌فرستاد و فقط در بازی سوم ارنج اصلی را به زمین فرستاد چرا که می خواستیم آن بازی را ببریم.

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان از بازی‌های این تیم در آمریکا کاملا راضی است و معتقد است که این اردو و بازی‌های دوستانه می‌تواند در مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان به کواچ و شاگردانش کمک کند. گفتگوی محمد موسوی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

از اردوی آمریکا و بازی‌هایی که در این کشور داشتید راضی هستید؟
به نظر من سفر خیلی خوبی بود و تدارکاتی که در آمریکا دیده بودند، فوق‌العاده بود و خودمان هم فکر نمی‌کردیم که چنین امکاناتی را در نظر بگیرند. تبلیغات خیلی خوبی هم انجام شده بود و تماشاگران زیادی به سالن می‌آمدند. تنها ایراد اردوی آمریکا مسافت طولانی و زمانی کمی است که تا مسابقات لهستان داریم، بود.
تنها ضعف اردوی آمریکا این بود و باعثخستگی شده و خواب بچه‌ها به هم ریخته است و الان دو روز است که خودم نخوابیده‌ام خدا کند این مشکل بچه‌ها را اذیت نکند. اما در کل اردوی امریکا مثبت بود و بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و این اردو آغاز روابط خوب ورزشی بین ایران و آمریکا به خصوص در رشته والیبال بود. مربی و بازیکنان تیم ملی امریکا هم خیلی راضی بودند و می‌گفتند که خواهان روابط بیشتر ورزشی با ما هستند.

نتایج بازی‌هایی که با امریکا داشتیم چطور بود؟
ما برای نتیجه بازی نکردیم چون کواچ هر بازی یک ارنج را به زمین می‌فرستاد و فقط در بازی سوم ارنج اصلی را به زمین فرستاد چرا که می خواستیم آن بازی را ببریم. کواچ در این اردو بیشتر می‌خواست بچه‌ها را تست کند و در شرایط مسابقه بچه ها ارزیابی کند. به نظر من اتفاق خوبی بود که همه بازی کردند و کواچ نقطه ضعف و قوت همه را دید.

این اردو چقدر به تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان کمک خواهد کرد؟
تیم ما در شرایط مسابقه قرار گرفت. شرایط مسابقه با تمرین خیلی فرق می‌کند و اتفاق خیلی خوبی بود که ۴ بازی را در امریکا انجام دادیم و جلوی ۱۰،۱۲ هزار نفر تماشاگر بازی کردیم و در مسابقات لهستان اتفاق مثبتی برای ما خواهد بود چون والیبال ورزش اول لهستان است و این تجربه در مسابقات لهستان خیلی به ما کمک خواهد کرد.

در لهستان چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

به عنوان یک بازیکن همیشه به بیشترین‌ها راضی می شوم و رفتن روی سکو را دوست دارم اما سطح مسابقات بالاست و انتظارات هم از تیم زیاد است. گروه مان سخت است و برد و باخت‌ها در مراحل بعدی تاثیرگذار است اما امیدوارم مثل لیگ جهانی تا مراحل پایانی بالا برویم. البته هدف‌گذاری در این مسابقات به مسئولان فدراسیون بستگی دارد اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز