خبرگزاری کار ایران

جام کنفدراسیون والیبال آسیا - قزاقستان؛

ژاپن حریف تیم ملی ب والیبال ایران در نیمه نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۸۴

تیم والیبال ژاپن با پذیرش شکست برابر قزاقستان به عنوان تیم چهارم گروه اول جام کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی و حریف تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ملی والیبال ژاپن با پذیرش شکست برابر قزاقستان به عنوان تیم چهارم گروه اول چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی و حریف تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش ایلنا، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا روز چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه در شهر آلماتی پیگیری شد و با معرفی تیم های اول تا چهارم دو گروه دور مقدماتی این رقابت ها به پایان رسید.

در آخرین روز دور مقدماتی جام کنفدراسیون والیبال آسیا و در گروه نخست تیم های هند و کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پارک وون سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با سه پیروزی و ۹ امتیاز صدرنشین گروه یک شوند.

در آخرین دیدار امروز نیز ژاپن به مصاف قزاقستان(میزبان) این رقابت ها رفت و با پذیرش شکست برابر این تیم به عنوان حریف تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی معرفی شد و قزاقستان نیز نخستین پیروزی خود را در این دوره از رقابت ها جشن گرفت.

به این ترتیب درگروه یک این رقابت ها و درپایان دور مقدماتی تیم های کره جنوبی، هند، قزاقستان و ژاپن به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های ایران و استرالیا در نخستین دیدار امروز به مصاف هم رفتند که تیم ملی ب والیبال ایران سه بر یک به پیروزی رسید.

در دومین دیدار این گروه نیز تیم های تایلند و چین به مصاف یکدیگر رفتند که رقابت نزدیک آنان سه بر دو به سود چین به پایان رسید.

در این گروه نیز تیم ملی ب والیبال ایران با هشت امتیاز صدرنشین شد. تیم های چین و تایلند با پنج امتیاز و اختلاف معدل ست در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند و استرالیا بدون امتیاز در مکان چهارم این گروه ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز