خبرگزاری کار ایران

عصر فردا انجام می شود؛

رقابت تفتیان و رضا قاسمی برای کسب سهمیه ۲۰۰ متر آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۰۱

برای کسب سهمیه دوی ۲۰۰ متر این مسابقات نیز عصر فردا ۳۱ مرداد ماه با رضا قاسمی دیگر دونده خوب کشورمان رقابت خواهم کرد.

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان از رقابتش برای کسب سهمیه دوی ۲۰۰ متر مسابقات آسیایی اینچئون در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان که حضورش در ماده دو ۱۰۰ متر رقابتهای آسیایی اینچوئن قطعی شده، گفت: برای کسب سهمیه دوی ۲۰۰ متر این مسابقات نیز عصر فردا ۳۱ مرداد ماه با رضا قاسمی دیگر دونده خوب کشورمان رقابت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه قصد دارم شانس خود را در این ماده هم امتحان کنم، افزود: این رقابت به منظور پوشیدن پیراهن تیم ملی در رشته دوی ۲۰۰ متر عصر فردا در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود تا در نهایت دونده‌ای که زودتر از خط پایان عبور کند به عنوان نماینده ایران در این ماده در رقابت‌های آسیایی اینچئون حضور پیدا کند.

دونده اهل تربت‌حیدریه تیم ملی کشور ضمن ابراز رضایت از اردوی ۴۰ روزه‌اش در شهر " مرسین " ترکیه، ادامه داد: با توجه به وجود امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین حضور ورزشکاران مطرح اروپایی در این شهر تجربیات خوبی را از این اردو کسب کردم.

سریعترین دونده آسیا با اشاره به حضورش در اردوی ترکیه بیان کرد: به منظور آمادگی بیشتر برای حضوری موفق در مسابقات اینچئون از سه شنبه ۴ شهریور ماه سال جاری به مدت حدود یک ماه در ترکیه اردو خواهم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز