خبرگزاری کار ایران

نباید به نتایج گذشته توجه کرد؛

ماجدی: پیکان را دست کم نمی‌گیریم / هواداران فقط تیم را تشویق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۶۷

عمران‌زاده و صادقی از حدود ۲ الی ۳ هفته دیگر به تمرینات گروهی ما اضافه می‌شوند و بعد از آن به تشخیص کادر فنی می‌توانند در خدمت استقلال باشند.

سرپرست استقلال می‌گوید تیمش نباید به نتایج پیکان توجهی داشته باشد، چراکه آنها با از انگیزه مضاعفی برابر استقلال برخوردارند.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی درباره شرایط تیمش بعد از بازی با سایپا گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی را دارد. نداشتن مصدوم و محروم برای بازی بعدی پوئن مثبتی است که نصیب استقلال شده، به هر حال فاصله کم بین بازی‌ها باعثمی‌شود که بازیکنان خسته شوند، اما با تلاش کادر فنی و تیم پزشکی و انجام ریکاوری خوب تا به امروز که یک روز به بازی با پیکان فاصله داریم تمرینات خوب و با نشاطی را داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص وضعیت مصدومین تیمش عنوان کرد: عمران‌زاده و صادقی از حدود ۲ الی ۳ هفته دیگر به تمرینات گروهی ما اضافه می‌شوند و بعد از آن به تشخیص کادر فنی می‌توانند در خدمت استقلال باشند.

وی در باره ی بازی با پیکان بیان کرد: پیکان تیم بسیار خوبی است و نباید به نتایج چند بازی گذشته آنها توجه کرد. نه تنها پیکان بلکه هر تیم دیگری برابر استقلال به میدان برود انگیزه‌اش بیشتر از مضاعف است. استقلال امسال هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرید و برای حداکثر امتیاز به زمین می‌رویم. ما استقلال هستیم و توقع هواداران از تیم برد است.

ماجدی درباره نگرانی‌ها از عکس‌العمل بد هواداران نسبت به رحمتی اظهار کرد: بعید می‌دانم هواداران استقلال عکس‌العمل بدی داشته باشند. هواداران ما همیشه فقط بازیکن و تیم خودمان را تشویق می‌کنند و امیدوارم این روند در این بازی هم حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز