خبرگزاری کار ایران

تورنمنت سختی در لهستان پیش‌رو داریم؛

ظریف: هیچ قولی برای کسب سکو نمی‌دهیم / باید خوب باشیم تا ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۰۸

نمی‌خواهم بگویم شرایط ما خیلی خوب است شرایط سخت است و داریم با این وضعیت می‌سازیم. قبل از مسابقات جهانی هستیم و توقعی که همه دارند فشار را روی تیم ملی زیاد کرده و کار را برای ما سخت می‌کند.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران رسما اعلام می‌کند مردم هیچ توقعی از کواچ و بازیکنانش برای رفتن روی سکو در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان نداشته باشند چراکه ایران در این تورنمنت کار بسیار سختی پیش‌رو دارد و باید به مصاف حریفان قدرتمندی برود.

گفت‌وگوی فرهاد ظریف با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در آستانه مسابقات لهستان شرایط تیم ملی والیبال ایران چطور است؟
نمی‌خواهم بگویم شرایط ما خیلی خوب است، شرایط سخت است و داریم با این وضعیت می‌سازیم. قبل از مسابقات‌جهانی هستیم و توقعی که همه دارند فشار را روی تیم ملی زیاد کرده و کار را برای ما سخت می‌کند. در مسابقات لهستان دو بازی اول ما خیلی سخت است، مسابقات جهانی میدان خیلی بزرگی است و نمی‌شود آن را با لیگ جهانی مقایسه کرد. در لیگ جهانی مسابقات رفت و برگشت است، اما در لهستان یک تورنمنت طولانی مدت دارید و کار ما سخت است چون باید با تیم‌های بزرگ در این مدت طولانی بازی کنیم.

*بازی‌های تدارکاتی در آمریکا چقدر به تیم ملی کمک می‌کند تا در لهستان موفق شود؟
هر بازی تدارکاتی می‌تواند به مربیان و بازیکنان کمک کند و به نظر من این بازی‌های دوستانه به کواچه کمک کرد، چون شناخت کافی از بازیکنان ما نداشت و در آمریکا از همه بچه‌ها استفاده کرد. این مساله باعثشد به کادر فنی کمک شود تا بداند از هر بازیکن در چه زمان و موقعیتی باید استفاده کند.

*در لهستان چه هدفی را دنبال می‌کنید؟
الان خیلی‌ها می‌گویند هدف باید رفتن روی سکو در مسابقات جهانی لهستان باشد، اما همین جا می‌گویم توقعی برای رفتن روی سکو نداشته باشید، چون تیم‌های بزرگی در این تورنمنت حضور دارند و ما هم شیب‌ملایم رو به بالا داریم که می‌تواند باعثصعود ما به رده‌های بالا شود و ممکن است حتی حذف شویم، اما والیبال نشان‌داده همیشه در شرایط سخت قوی ظاهر می‌شود و خوب کار می‌کند.

*موفقیت در لهستان چقدر برای شما اهمیت دارد؟
خیلی انگیزه داریم و همه بچه‌ها سرشار از انگیزه هستند، اما همه تیم‌ها انگیزه دارند و باید تلاش کنیم. ما بازیکنان خوبی در سطح جهانی داریم و نتیجه‌گرفتن همه برای ما خیلی مهم است چون در کارنامه بچه‌ها ثبت می‌شود.

*عدم حضور تماشاگران پرشور ایران در لهستان چقدر شما را اذیت می‌کند؟
ما در تهران که تماشاگر داریم حریف را تحت فشار قرار می‌دهیم و خودمان هم انگیزه می‌گیریم. ما در جاهای مختلف دنیا بازی کرده‌ایم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. ولاسکو می‌گفت تماشاچی کار خودش را می‌کند و شما باید بازی را در زمین ببرید. الان هم همین است و ما باید در زمین بازی را ببریم. تماشاچی تاثیرش را می‌گذارد، اما ما هم باید خوب باشیم تا ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز