خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی‌کشور - قزوین؛

شیخی‌فرد: هدف‌ما ترویج و توسعه تیراندازی است

کد خبر : ۱۹۸۰۶۱

به دلیل مجهز نبودن سالن تیراندازی قزوین سیستم ثبت امتیازات الکترونیکی، این مسابقات با هدف های مکانیکی برگزار شد که اجرای مسابقات با این اهداف نیز با قوانین فدراسیون جهانی منطبق است.

سرپرست بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی‌کشور، با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات کشوری، ترویج و توسعه ورزش تیراندازی و ارزیابی عملکرد هیئت‌های تیراندازی استان‌ها در بعد قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، مسعود شیخی‌فرد درباره تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار داشت: علیرغم ابلاغ با تاخیر دستورالعمل مسابقات به هیئت‌های استان‌ها، استقبال خوبی را شاهد بودیم، به نحوی که در تپانچه‌بادی بانوان ۲۰ استان با ۱۹ تیم و ۵۸ ورزشکار در تفنگ بانوان ۲۳ استان با ۲۱ تیم و ۶۰ ورزشکار، در تفنگ بادی آقایان ۱۸ استان با ۱۸ تیم و ۵۷ ورزشکار و تپانچه بادی آقایان ۲۰ استان با ۲۰ تیم و ۶۰ ورزشکار شرکت کردند.

وی درباره این مسابقات افزود: به دلیل مجهز نبودن سالن تیراندازی قزوین سیستم ثبت امتیازات الکترونیکی، این مسابقات با هدف‌های مکانیکی برگزار شد که اجرای مسابقات با این اهداف نیز با قوانین فدراسیون‌جهانی منطبق است.

سرپرست برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی‌کشور، در ادامه تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه در ورزشکاران و هیئت‌های استانی و ترویج و توسعه تیراندازی در کشور است و برگزاری مسابقات و یا سپردن میزبانی به استان‌ها، بی‌تردید تاثیر به سزایی در توسعه تیراندازی خواهد داشت.

وی به سطح بالای مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره اکثر ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه حضور داشتند.

شیخی‌فرد به عدم حضور استان تهران در این مسابقات اشاره کرد و گفت: هیئت استان‌تهران، همزمان شدن این مسابقات با رقابت‌های تیراندازی نیروهای مسلح را دلیل شرکت نکردن در مسابقات اعلام کرد. در صورتی که این مسابقات در تقویم سال‌جاری فدراسیون وجود داشت و همه استان‌ها از ابتدای سال از اجرای مسابقات در تابستان مطلع بودند.

سرپرست برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور، در پایان اظهار داشت: بی تردید این میزبانی در ترویج و توسعه تیراندازی در استان قزوین و جلب مدیران استان به این رشته مذهبی و ملی تاثیر خوبی خواهد داشت، امیداورم بتوانیم سایر مسابقات را به استان‌هایی که از حداقل امکانات برخوردار هستند محول کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز