خبرگزاری کار ایران

می خواهم خیلی‌چیزها را ثابت کنم؛

شاکری: بخاطر جدایی از پرسپولیس ناراحت شدم / خوب کار کنیم راحت می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۳۷

پرسپولیس در چالش افتاده و در ۴ بازی یک برد خفیف و یک مساوی و ۲ باخت داشته است. رضا نوروزی هم که مصدوم شد و فقط اگر ما خوب نباشیم پرسپولیس می‌تواند امتیاز بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده برای رویارویی با پرسپولیس و هودارانش در ورزشگاه آزادی انگیزه بسیار زیادی دارد، چرا که مدعی است فصل گذشته حقش بوده در پرسپولیس به میدان برود اما فرصت بازی‌کردن را به او نداده‌اند.

گفت‌وگوی یونس شاکری با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

در آستانه بازی با پرسپولیس اوضاع تیم‌تان چطور است؟
خدا را شکر وضعیت تیم ما از همه لحاظ عالی است. بعد از برد مقابل تراکتورسازی با یک روحیه بسیار خوب و عالی می‌آییم تا در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را ببریم و مشهدی‌ها را شاد کنیم.

شرایط پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینی؟
پرسپولیس در چالش افتاده و در ۴ بازی یک برد خفیف و یک مساوی و دو باخت داشته است. رضا نوروزی هم که مصدوم شد و فقط اگر ما خوب نباشیم پرسپولیس می‌تواند امتیاز بگیرد. ما در این بازی اگر خوب کار کنیم راحت می‌توانیم پرسپولیس را ببریم چون یک تیم منسجم و با روحیه عالی داریم و این پرسپولیس را می‌توانیم شکست دهیم.

دلیل نتیجه خوب پدیده در شروع لیگ چیست؟
ما اولین تیمی بودیم که تمرینات‌ خود را شروع کردیم و تیم یک‌دستی هستیم و روز به روز بهتر شدیم و به کیفیت عالی که انتظار داشتیم رسیدیم.

چه هدفی را در لیگ دنبال می‌کنید؟
همه تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند دنبال بقا در لیگ برتر هستند. ما امیدواریم رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم و در اولین سال حضور در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم.

در خط حمله با رضا عنایتی هماهنگ هستی؟
بله، من در کنار آقای‌ گل ایران بازی می‌کنم که برایم افتخار است. من ۱۳ سال از آقا رضا کوچک‌تر هستم و پشت او بازی می‌کنم و خیلی چیزها یاد می‌گیرم تا در آینده شرایطم خوب شود.

رویارویی با هواداران پرسپولیس برای تو چه حسی دارد؟
من پارسال در پرسپولیس شرایط خوبی داشتم، اما به من بازی نمی‌رسید. بخاطر جدایی از پرسپولیس ناراحت شدم، اما در پدیده خوب کار کردم و الان چند برابر بیشتر از همیشه انگیزه دارم تا ثابت کنم در پرسپولیس حقم بود بازی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز