خبرگزاری کار ایران

مشکلات اقتصادی را مدیریت کردیم؛

غیاثی: نتایج دوومیدانی بهتر از گوانگژو نباشد، بدتر نمی‌شود / قانون را زیر پا نمی‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۴۱

امید زیادی دارم دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون سهم قابل توجهی در سبد مدالی ایران داشته باشد و بتواند به ارتقاء جایگاه کشورمان در رده بندی‌نهایی ایران در آسیا کمک کند.

مدیر تیم‌های ملی دو ومیدانی با بیان اینکه تیم جوان و استثنایی به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام خواهد شد، در مورد پیش‌بینی مدالی کاروان دو و میدانی تاکید کرد: اگر بهتر از بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم، بدتر از دور قبل نتیجه نخواهیم گرفت.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: ما برای بازی‌های آسیایی اینچئون ۱۸ ورزشکار را در رشته‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم که با توجه به تیم جوان و دوندگان و پرتاب‌گران آماده‌ای که در اختیار داریم، می‌توانیم از نظر مدالی بهتر از گوانگژو نتیجه بگیریم.

غیاثی یادآور شد: دو ورزشکار پرش ارتفاع ما بالای ۲ متر و ۲۵ سانتی‌متر رکورد دارند، ضمن اینکه دو پرتابگر دیسک ما بالای ۶۵ متر پرتاب می‌کنند که این در تاریخ دوومیدانی بی‌سابقه است. همچنین ۲ پرتابگر چکش ما هم در بهترین شرایط هستند. تیم بانوان ما هم نفرات آماده‌ای در اختیار دارد که با داشتن این مجموعه جوان نویدبخش آینده روشنی برای دوومیدانی ایران است.

وی با اشاره به مدال‌های کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در دور قبل دوومیدانی به ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت که پیش‌بینی می‌کنم در اینچئون بتوانیم از نظر کمیت و مرغوبیت مدالی به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی محدودیت‌های مالی و تنگناهای اقتصادی را در برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات مالی که گریبان‌گیر ورزش کشور شد، فدراسیون به خوبی وضعیت اقتصادی بوجود آمده را مدیریت کرد، بطوری که تمامی اردوهای ملی‌پوشان در زمان خودش برگزار شد و هیچ‌یک از برنامه‌های آماده‌سازی دوومیدانی‌کاران لغو نشد.

غیاثی در مورد نحوه انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: از ۸ ماه پیش با هماهنگی کمیته ملی المپیک و کمیته فنی رکوردهای مناسبی برای دوندگان تعیین شد تا ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی زنگ تفریح نباشند که ۱۸ نفر از ورزشکاران ما موفق شدند به رکوردهای ورودی دست یابند و تیم نسبتا قدرتمندی را برای بازی‌های آسیایی انتخاب کنیم.

وی در مورد حذف سجاد مرادی و هادی سپهرزاد از فهرست دوندگان اعزامی به بازی‌های آسیایی یادآور شد: بنده شخصا علاقه ویژه‌ای به این دو ورزشکار خوب و با اخلاق کشور دارم و افسوس می‌خورم چرا این دو قهرمان بزرگ کشور در تیم ملی حضور ندارند. فدراسیون در این زمینه نظر نهایی‌اش را اعلام کرده و منتظریم تا کمیته ملی المپیک در این زمینه تصمیم بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی یادآور شد: سجاد مرادی بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی گوانگژو گرفت ولی در دو سال گذشته در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده، ضمن اینکه او از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت است. سپهرزاد هم در ده‌گانه ورودی لازم را کسب نکرد. شخصا به این دو ورزشکار علاقه‌دارم و به عنوان یک دونده پیشکسوت دوست داشتم در بازی‌های آسیایی حضور می‌یافتند، ولی نمی‌توانیم قانون رکوردهای ورودی را زیر پا بگذاریم.

غیاثی در پایان گفت: امید زیادی دارم دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون سهم قابل توجهی در سبد مدالی ایران داشته باشد و بتواند به ارتقاء جایگاه کشورمان در رده بندی‌نهایی ایران در آسیا تاثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز