خبرگزاری کار ایران

برای همکاری بیشتر صورت می‌گیرد؛

امضای پروتکل همکاری والیبال ایران و فرانسه در کراکوف

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۶۷

نماینده فدراسیون فرانسه و سرمربی تیم ملی این کشور دراین باره با امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال مذاکراتی انجام دادند و خوش خبر نیز نتیجه مذاکرات و مفاد پروتکل را به اطلاع رئیس فدراسیون رساند.

بنا به درخواست فرانسوی‌ها، فدراسیون‌های والیبال ایران و فرانسه همزمان با دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر کراکوف پروتکل همکاری امضا می‌کند.

به گزارش ایلنا، پیش از این فدراسیون والیبال فرانسه در نامه‌ای برای همکاری بیشتر با ایران، درخواست امضای پروتکل را داده بودند که با ورود تیم ملی ایران به بلهاتوف، خودشان را از شهر لوچ به هتل سانتین رساندند تا کار را یکسره کنند.

نماینده فدراسیون فرانسه و سرمربی تیم ملی این کشور دراین باره با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال مذاکراتی انجام دادند و خوش‌خبر نیز نتیجه مذاکرات و مفاد پروتکل را به اطلاع رئیس‌فدراسیون رساند و پس از آن محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون هم به خوش‌خبر ماموریت داد تا نماینده‌ایران برای امضای پروتکل باشد. این پروتکل بیشتر برای برپایی اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی دو کشور است.

تیم ملی فرانسه در حال حاضر در شهر لوچ که یک ساعت با بلهاتوف فاصله دارد تمرین می‌کند و تاکنون یک بازی دوستانه هم با لهستان برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز