خبرگزاری کار ایران

در فرانسه اردو می‌زنیم؛

میان محله: کسب مدال در مسابقات جهانی راحت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۲۱

با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای موفقیت کسب در مسابقات جهانی تدارک زیادی دیده‌اند، تصاحب مدال در این دوره از رقابت‌ها آسان نیست.

مربی تیم ملی ساواته‌ایران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای موفقیت کسب در مسابقات‌جهانی تدارک زیادی دیده‌اند، تصاحب مدال در این دوره از رقابت‌ها آسان نیست.

مهدی میان‌محله در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص مسابقات‌جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مدعیان اصلی از کشورهای مختلف اروپایی از جمله فرانسه به عنوان خاستگاه و قطب اصلی ساواته جهان و همچنین تیم‌های مدعی مانند صربستان، کرواسی، بلژیک و روسیه تصاحب مدال در رقابت‌های‌جهانی کاری بسیار دشوار خواهد بود. چراکه اکثر تیم‌های اروپایی و حتی برخی کشورهای آفریقایی، در اردوها و کمپ‌های تمرینی در کشور فرانسه حضور پیدا کرده‌اند و با ورزشکاران فرانسوی تمرین کرده‌اند، ضمن اینکه این کشورها از مربیان فرانسوی نیز بهره می‌برند.

وی افزود: با این حال، ملی‌پوشان ایران نیز از بهترین‌های آسیا و جهان هستند که در صورت انجام تمرینات مناسب و با همدلی می‌توانند سکوهای جهانی را کسب کنند، البته در این بین، حضور در میادین بزرگ بین‌المللی نیز به آماده‌سازی ملی‌پوشان و نهایتا کسب بهترین مدال‌ها در مسابقات جهانی کمک شایانی خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی ساواته ایران ادامه داد: علی‌رغم این شرایط، باید بگویم ساواته‌ایران در این سال‌ها، روند رو به رشدی داشته است. تیم ملی در نخستین حضور جهانی خود در سال ۲۰۰۸ با دست پر به کشور بازگشت که از آن پس تاکنون، شاهد روند صعودی مطلوبی در تیم ملی بوده‌ایم. در ادامه و در المپیک هنرهای رزمی ۲۰۱۳ در سن‌پترزبورگ روسیه نیز موفق به کسب نشان برنز شدیم که تمامی این نتایج نشان‌دهنده جایگاه خوب ساواته ایران در دنیاست.

مربی - بازیکن تیم ملی ساواته در پایان در مورد برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی اظهار داشت: در نظر داریم اردویی را در کشور فرانسه برپا کنیم تا در نهایت و پس از انجام تمرینات آماده‌سازی درون‌اردویی و ارزیابی فنی از عملکرد اردونشینان، حداکثر تا نیمه شهریورماه جاری، نفرات اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا اعلام شوند.

مسابقات ساواته(بوکس‌فرانسوی) قهرمانی‌جهان طی روزهای هفتم و هشتم آبان‌ماه آینده در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز در این رویداد جهانی حضور خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز