خبرگزاری کار ایران

روز به روز بهتر می‌شویم؛

معروف: خستگی ملی‌پوشان تنها جسمی نیست / بعضی وقت‌ها آن چیزی که می‌خواهی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۳۶

بچه‌ها که همیشه خوب هستند. همیشه تلاش می‌کنند، اما آنها آنقدر حرفه‌ای شده‌اند که وقتی نزدیک مسابقات مهم می‌شوند، همه کار می‌کنند که اتفاق بد نیفتد. یک روزی خوبی، یک روزی بدی.

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد که تیم ملی در بازی تدارکاتی با استرالیا به هدف خودش رسید.

به گزارش ایلنا، سعید معروف بعد از اولین بازی تدارکاتی با استرالیا گفت: بازی خوبی بود. تیم خیلی قدری نبود، اما با شرایطی که تیم ما دارد، فعلا بازی با این تیم برای ما بهتر است. در مجموع به هدفی که می خواستیم رسیدیم.

وی با تاکید بر وجود خستگی برای همه تیم‌ها گفت: درست است خسته‌ایم، اما خستگی برای همه تیم‌ها وجود دارد. فقط ما که خسته نیستیم. تیم‌های دیگر دنیا هم با همین شرایط تمرین کردند. همه بازی تدارکاتی داشتند و در لیگ‌جهانی هم بازی کردند.

معروف متذکر شد: بنا به هر دلیلی شادابی که باید را نداشتیم. با اینکه شرایط خوبی نداشتیم، اما روز اول تمرین خوبی داشتیم و حالا از لحاظ روحی خیلی بهتر شده‌ایم. باید ببینیم در مسابقات چه اتفاقی می‌افتد. البته بازی اول و دوم در روحیه ما خیلی تاثیرگذار است. باید منتظر بمانیم تا چه پیش می‌آید.

کاپیتان تیم ملی معتقد است خستگی ملی پوشان تنها جسمی نیست: خستگی روانی هم هست. باید اتفاقاتی بیفتد که تیم شادابی را داشته باشد. الان هم وقتی می‌گوییم شرایط خیلی‌خوب نیست و بد هم نیست که تمرین نکنیم. در تهران هم خوب تمرین کردیم و در امریکا هم خوب بازی کردیم. اینجا هم بازی خوبی داریم. نمی‌گوییم کلا شرایط خیلی‌بدی داریم. فقط خستگی است که روز به روز با نزدیکی به شروع مسابقات از بین می‌رود.

به نظر معروف مهم تلاش بازیکنان است: بچه‌ها که همیشه خوب هستند. همیشه تلاش می‌کنند، اما آنها آنقدر حرفه‌ای شده‌اند که وقتی نزدیک مسابقات مهم می‌شوند، همه کار می‌کنند که اتفاق بد نیفتد. یک روزی خوبی، یک روزی بدی. اما مهم این است که روند تیم همیشه خوب باشد. نوسان خوب نیست. مهم این است که همه تلاش کنند. بعضی وقت‌ها نمای تیم از بیرون خوب است و بعضی وقت‌ها آن چیزی که می‌خواهی نمی‌شود. مهم تلاش صد در صد است. حالا چه نتیجه در بازی تدارکاتی باشد یا بازی رسمی خیلی مهم نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز