خبرگزاری کار ایران

همگام با والیبال قهرمانی مردان جهان؛

دومین پیروزی روحیه بخش ایران مقابل استرالیا

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۹۰

توپگیری، حمله های بی نقص و سرویس های زهردار نیز در زمین ایران به چشم می خورد، تا جایی که در ۴ ست ۱۰ پوئن سرویس گرفتند.

تیم ملی والیبال در دومین بازی تدارکاتی مقابل استرالیا نیز ۳ بر یک به پیروزی رسید

به گزارش ایلنا، در این دیدار اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با دو تغییر در ترکیب مسابقه را آغاز کرد و سعید معروف، سیدمحمدموسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجان پور، فرهاد ظریف، عادل غلامی و امیر غفور را به زمین فرستاد.

استرالیا هم با همان ترکیب بازی اول؛ آدام وایت، زینگل، ادگار، لوک پری، لوک اسمیت، سوکوکف وموت بازی را شروع کرد. این بازی برای هر دو تیم خیلی جدی تر از بازی اول بود. چرا که آخرین فرصت برای محک قبل از آغاز رقابت های جهانی بود. به همین خاطر هر امتیازی که دو تیم می گرفتند، شادی زیادی به راه می انداختند. در ۳ ست اول ملی پوشان بازی خوبی به نمایش گذاشتند. آنها هماهنگ تر از دیدار قبل بودند و حتی نداشتن دفاع روی تور بازی چهارشنبه را با دفاع های بدون نقص امشب جبران کردند.

توپگیری، حمله های بی نقص و سرویس های زهردار نیز در زمین ایران به چشم می خورد، تا جایی که در ۴ ست ۱۰ پوئن سرویس گرفتند. شاگردان کواچ در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵-۲۳،۲۵-۲۲ و ۲۵–۲۰ برنده شدند.

تنها ست دوم را با امتیاز ۲۷-۲۵ واگذار کردند. کواچ اما بعداز ۳ ست، بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید تا پوریا فیاضی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و سامان فائزی دردو ست بعدی کار را تمام کنند. البته سرمربی استرالیا هم به جز لیبروی تیمش بقیه بازیکنان را عوض کرد. بازیکنان ذخیره هم سنگ تمام گذاشتند. سرمربیان دو تیم قبل از بازی توافق کردند تا بازیکنان ست پنجم را هم بازی کنند و در این ست هم ایران با نتیجه ۲۵-۲۱ پیروز شد.

اسلوبودان کواچ یکساعت قبل از شروع بازی در جلسه فنی آخرین نکات را به شاگردانش گوشزد کرد. وقتی بازیکنان تیم ملی والیبال برای عصرانه به رستوران آمدند، کواچ از فرصت استفاده کرد و نکات فنی را به آنها برای بازی دوم یادآوری کرد. این جلسه در بازی خوب بچه ها بی تاثیر هم نبود و نتیجه اش در عملکرد ملی پوشان مقابل استرالیا به چشم آمد.

بازیکنان ذخیره تیم ملی والیبال با شروع ست اول بازی با استرالیا وزنه زدند. شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مهدی مهدوی و عبدالرضا علیزاده به دستور کواچ به سالن وزنه باشگاه skra رفتند و نیم ساعت وزنه زدند. بازیکنان ذخیره اواسط ست دوم با برگشت به سالن، بازی هم قطاران خود را تماشا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز