خبرگزاری کار ایران

مشکل داریم و نمی‌توانیم روی سکو برویم؛

آزمون: کواچ هنوز کار خاصی برای ما نکرده / ولاسکو بازیکن آسیب‌دیده را تحت فشار نمی‌گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۵۸

چرا کادر فنی و فدراسیون والیبال به فکر بازیکنان نیستند؟ چرا رسیدگی نمی‌کنند و به بازیکنان استراحت نمی‌دهند. وقتی بدن بازیکن کشش ندارد چرا به او استراحت نمی‌دهند؟

پیشکسوت والیبال کشورمان معتقد است تیم ملی والیبال ایران کار بسیار سختی در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان دارد و مطئن است شاگردان کواچ فردا مقابل ایتالیا شکست خواهند خورد، چون از روحیه مناسبی برای این بازی‌ها برخوردار نیستند.

گفت‌وگوی خلیل آزمون با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

*فردا باید مقابل ایتالیا در مسابقات قهرمانی مردان‌جهان بازی کنیم، این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
مطمئن باشید به ایتالیا می‌بازیم، چون همه بازیکنان قبل از اعزام مصاحبه کردند و گفتند خسته‌اند و بدن‌شان کششی ندارد. این حرف‌ها برای خودشان ضربه روحی می‌شود. چرا این حرف‌ها را می‌زنند؟ نباید اینطوری صحبت کنند چون روحیه تیم خیلی خراب می‌شود.

*به نظر شما چرا قبل از مسابقات بازیکنان تیم ملی چنین حرف‌هایی می‌زنند؟
کلا این حرف‌ها اشتباه بزرگی است و نباید اینطوری مصاحبه می‌کردند که خسته‌ایم و آسیب دیده. اگر آسیب دیده‌اند چرا کادر فنی و فدراسیون والیبال به فکر بازیکنان نیستند؟ چرا رسیدگی نمی‌کنند و به بازیکنان استراحت نمی‌دهند؟ وقتی بدن بازیکن کشش ندارد چرا به او استراحت نمی‌دهند؟ این بچه‌ها یک‌سال است هر روز تمرین می‌کنند و مسابقه می‌دهند و استراحت نداشتند. بازیکن هم حق دارد، اما اینطوری مصاحبه کردن هم درست نیست.

*در این شرایط فدراسیون و کادر فنی باید چه کاری انجام می‌دادند؟
باید جایگزین می‌کردند و بازیکن جوان می‌آوردند تا حداقل کسب تجربه کنند چون بازی‌های خیلی‌مهمی در پیش داریم. کواچ فقط به فکر خودش است و هر طوری که شده می‌خواهد نتیجه بگیرد تا نگویند ولاسکو بهتر از او بود. کواچ کار خاصی نکرده، اما ولاسکو هر دوره یک بازیکن جدید می‌آورد و بازیکن آسیب‌دیده را تحت فشار نمی‌گذاشت.

*در مسابقات لهستان می‌توانیم روی سکو برویم؟
مشکل داریم و نمی‌توانیم روی سکو برویم. فکر می‌کنم مثل لیگ جهانی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. دوست دارم تیم ملی ایتالیا را ببرد چون باعثسربلندی ما می‌شود اما وقتی می‌بازند سرافکنده می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز