خبرگزاری کار ایران

با حضور قهرمانان و بزرگان ورزش ایران؛

همایش یادیاران فقید ورزش کشوربرگزارشد / گرامیداشت یاد معدنی، احمدپور، نفر و خواجه وند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۰۲

تختی الگویی تمام نشدنی برای ورزش کشور است که اثرات و برکات این بزرگ مرد تاریخ ورزش برای همیشه در حافظه تاریخی ورزش کشور خواهد ماند و باید از مصادره این نمونه اخلاقی در جامعه پرهیز کرد.

همایش یاد یاران فقید ورزش کشور و نکوداشت یاد و خاطره حسین معدنی، ناصر احمدپور، مهدی نفر و حسین خواجه وند در شهرری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این همایش با همکاری سازمان قهرمانان ورزش ایران و دارالایتام ورزشکاران و هیات انصار الاحجت دیروز جمعه در شهرری تهران و با حضور نزدیک به ۷۰۰ نفر از قهرمانان و بزرگان ورزش ایران برگزار و طی آن یاد و خاطره حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال، ناصر احمدپور و مهدی نفر دو چهره فعال عرصه رسانه های ورزشی و حسین خواجه وند کشتی گیر تیم نوجوانان ایران گرامی داشته شد.

همچنین در این همایش از مرحوم جهان پهلوان تختی و شهید سردار ناصر کاظمی تنها سردار ورزشکار دفاع مقدس تقدیر شد.

در این مراسم که پهلوان محمد محمودی میزبانی آن را برعهده داشت، سعید حق وردی رئیس سازمان قهرمانان ورزش ایران با گرامیداشت سالروز ولادت جهان پهلوان تختی و روز جوانمردی، تختی را متعلق به همه عصرها و نسل ها توصیف کرد و از مسئولان و مدیران ورزش کشور خواست تا جهان پهلوان تختی را منحصر به کشتی و افتخارات او در رقابت های المپیک و جهانی ندانند.

وی تصریح کرد: تختی الگویی تمام نشدنی برای ورزش کشور است که اثرات و برکات این بزرگ مرد تاریخ ورزش برای همیشه در حافظه تاریخی ورزش کشور خواهد ماند و باید از مصادره این نمونه اخلاقی در ورزش کشور پرهیز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز