خبرگزاری کار ایران

جام جهانی بسکتبال - گرانادا؛

شکست بلندقامتان بسکتبال مقابل اسپانیا / کامرانی امتیازآورترین بازیکن ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۷

تیم ملی کشورمان ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه ۹ شهریورماه دومین دیدار خود در جام جهانی را مقابل برزیل برگزار می کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره جام جهانی بسکتبال تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از گروه A در سالن پلاسیون دپورتس شهر گرانادا در نخستین دیدار خود در جام جهانی به مصاف اسپانیا میزبان رقابت ها رفته بود با نتیجه ۹۰ بر ۶۰ تن به شکست داد.

بلندقامتان ایران که در این دیدار با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی وارد میدان شدند در کوارتر نخست با نتیجه۲۷ بر ۱۸ با شکست میدان را ترک کردند. نتیجه کوارتر دوم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ به سود اسپانیایی ها رقم خورد تا در مجموع نیمه نخست با نتیجه به سود سرخ پوشان اسپانیا به پایان برسد.

در نیمه دوم هم برتری از آن میزبان بود و شاگردان بچیروویچ حرفی برای گفتن نداشتند تا کوارتر سوم نیز با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به سود ماتادورها به پایان برسد.

در کوارتر چهارم نیز برتری ۲۰ بر ۱۰ به سود میزبان رقابت‌ها ثبت شد تا در مجموع این دیدار با برتری کامل اسپانیایی‌ها و نتیجه ۹۰ بر ۶۰ به پایان برسد. در این دیدار مهدی کامرانی به تنهایی ۱۸ امتیاز برای تیم ملی کشورمان کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار باشد. حامدحدادی نیز ۱۵ امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کرد.

تیم ملی کشورمان ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه ۹ شهریورماه دومین دیدار خود در جام جهانی را مقابل برزیل برگزار می‌کند.

همچنین تیم صربستان در بازی اول گروه A مقابل مصر به برتری دست یافت. در این بازی که در شهر گرانادا برگزار شد، صربستان مقابل حریف آفریقایی خود ۸۵ بر ۶۴ به پیروزی رسید. در دیگر دیدار این گروه تیم ملی بسکتبال برزیل مقابل فرانسه به برتری رسید. برزیل موفق شد با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ مقابل رقیب خود به برتری برسد.

همچنین در گروه دوم یونان مقابل سنگال با نتیجه ۸۷ بر ۶۴ به پیروزی رسید. از گروه سوم نیز لیتوانی مقابل مکزیک صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه ۸۷ بر ۷۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. اما در بازی دیگر برگزار شده امروز تیم قدرتمند آمریکا به مصاف فنلاند رفت و در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه ۱۱۴ بر ۵۵ این تیم اروپایی را در هم بکوبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز