خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی جهان - اسپانیا؛

بچیروویچ: اسپانیا و آمریکا فینالیست می‌شوند / از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۰۵

همه انتظار دارند که تیم های اسپانیا و آمریکا را در دیدار پایانی ببینند. ما مقابل تیم بزرگی به میدان رفتیم. بازیکنان ایران در این بازی هیجان زده هم شده بودند.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد مردانش در بازی مقابل اسپانیا در روز نخست رقابت های جام جهانی بسکتبال ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ایران بامداد امروز یکشنبه در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های بسکتبال قهرمانی جهان در اسپانیا با نتیجه ۶۰ به ۹۰ مقابل تیم میزبان تن به شکست داد.

ممی بچیروویچ در پایان این بازی با ابراز رضایت از عملکرد مردانش، گفت: ما عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‎کنم این بازی برای تیم ما خیلی خوب بود.

وی افزود: همه انتظار دارند که تیم های اسپانیا و آمریکا را در دیدار پایانی ببینند. ما مقابل تیم بزرگی به میدان رفتیم. بازیکنان ایران در این بازی هیجان زده هم شده بودند.

بچیروویچ در ادامه گفت: ما در هر بازی باید سخت تلاش کنیم تا برنده شویم. هیچ تیمی از تیم دیگر مهم تر نیست. ایران باید بتواند به مرحله دوم رقابت ها صعود کند.

تیم ایران امشب در دومین بازی خود در گروه A رقابت ها با برزیل رو به رو می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز