خبرگزاری کار ایران

برنامه تکواندوکاران در اینچئون؛

تکواندوکاران ایران از ۸ مهرماه روی شیاپچانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۴۳

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از روز ۲۸ شهریور ماه آغاز خواهد شد که برای حضور در این رویداد مهم قاره ای، تیم های ملی تکواندوی کشورمان روز سوم مهر عازم کره جنوبی می شود.

مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ از روز ۸ مهرماه آغاز خواهد شد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون از روز ۲۸ شهریور ماه جاری آغاز خواهد شد که برای حضور در این رویداد مهم قاره ای، تیم های ملی تکواندوی کشورمان روز سوم مهرماه عازم کره جنوبی می شود.

رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، برنامه پیکارهای رشته تکواندو اعلام شد.

طبق برنامه اعلام شده، مسابقات تکواندو از روز سه شنبه(۸ مهرماه آینده) و با مبارزات اوزان ۷۴ - و ۸۷ - کیلوگرم مردان و ۴۹ - کیلوگرم و ۵۳ - کیلوگرم بانوان آغاز می شود که از تیم ایران، مسعود حجی زواره در وزن ۷۴ - کیلوگرم(وزن پنجم)، یوسف کرمی در وزن ۸۷ - کیلوگرم(وزن هفتم) مردان و سوسن حاجی پور در وزن ۵۳ - کیلوگرم(وزن سوم) بانوان مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

در روز چهارشنبه(۹ مهرماه) نیز مهدی خدابخشی و سجاد مردانی در اوزان ۸۰ - کیلوگرم(وزن ششم) و ۸۷ + کیلوگرم(وزن هشتم) مردان و سمانه شش پری در وزن ۵۷ - کیلوگرم(وزن چهارم) بر روی شیاپچانگ می روند.

پنجشنبه(۱۰ مهرماه) و در روز سوم بازی ها، از تیم مردان کشورمان تنها بهنام اسبقی در وزن ۶۸ - کیلوگرم(وزن چهارم) مبارزه خواهد کرد و از تیم بانوان هم کیمیا علیزاده در وزن ۶۲ - کیلوگرم(وزن پنجم) و شکرانه ایزدی در وزن ۶۷ - کیلوگرم(وزن ششم) مبارزات خود را پیگیری می کنند.

در آخرین روز رقابت‌های تکواندوی بازی های آسیایی اینچئون و در روز جمعه(۱۱ مهرماه) فاطمه روحانی در وزن ۷۳ - کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳ + کیلوگرم(اوزان هفتم و هشتم) به همراه فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم(وزن دوم) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری بازی های آسیایی، مسابقات تکواندو از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ به وقت محلی در بخش مقدماتی، رقابت های نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ و بازی های فینال نیز از ساعت ۱۸ برگزار خواهند شد.
سوسن حاجی پور، سمانه شش پری، کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده در بخش بانوان و فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و سجاد مردانی در قسمت مردان، ملی پوشان تکواندوی ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیای اینچئون را تشکیل می دهند که روز پنجشنبه(۳ مهرماه) عازم کره جنوبی می‌شوند.

هدایت تیم بانوان برعهده مینو مداح(سرمربی) و پروانه تهرانی(مربی) خواهد بود و بیژن مقانلو(سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی(مربی) کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می دهند.

گفتنی است نمایندگان تکواندوی کشورمان روز دوشنبه ۱۴ مهرماه به تهران بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز