خبرگزاری کار ایران

دست از مبارزه برنمی داریم؛

کواچ: والیبال ورزش اول ایران است / فوتبال ایران در جام جهانی کار خاصی انجام نداد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۸۲

ما در چند بازی گذشته اصلا دفاع نکرده بودیم ولی در برابر ایتالیا ۱۵ و امروز ۱۱ امتیاز دفاع داشتیم. دفاع ما راه افتاده است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به شکست های قبلی ایران مقابل امریکا و ایتالیا گفت: این دو بازی سورپرایز بود. ما در چند بازی گذشته اصلا دفاع نکرده بودیم ولی در برابر ایتالیا ۱۵ و امروز ۱۱ امتیاز دفاع داشتیم. دفاع ما راه افتاده است.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در کنفرانس خبری بعد از بازی با امریکا با بیان این مطلب اظهار کرد: یک چیزهایی تغییر کرده که باعثمی شود ما دست از مبارزه برنداریم. حتی اگر حریف مان به بازی برگردد و بخواهد ما را شکست بدهد، چون تیم ما را بازیکنان خوبی تشکیل می دهند که سطح بالا والیبال بازی می کنند.

کواچ همچنین با اشاره به آشنا شدن بازیکنان ایران به سبک و سیاق بازی کردن امریکایی ها در جریان اردویی که در این کشور داشتند، گفت: هم باخت های ما به امریکا برای بازیکنان انگیزه شد که امروز برای برد بجنگند و هم آشنا شدن آنها با سبک بازی امریکایی ها کمک کرد تا راحت بازی کنند. از نتیجه بازی راضی ام و فکر می کنم که دو تیم خوب بازی کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه اِکیپ فرانسه که درباره وضعیت والیبال در داخل ایران پرسیده بود، نیز گفت: به نظر من والیبال ورزش اول ایران است، به ویژه از وقتی فوتبال ایران نتوانست در جام جهانی کار خاصی انجام بدهد. مردم ایران والیبال را دوست دارند و حسابی از آن طرفداری می کنند. ایران علاوه بر مردم، فدراسیون و سازماندهی خوبی هم دارد. با برنامه پیش می روند. لیگ ایران هم سطح بالاست و سالهاست که قهرمانی باشگاه های آسیا از آن تیم های ایرانی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز