خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی۲۰۱۴ - کره‌جنوبی؛

برنامه مسابقات کمانداران ایران در اینچئون اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۱۵

مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی در دو بخش‌ آقایان و بانوان رشته کامپوند روزهای ۱،۳ و ۵ مهرماه سال‌جاری در اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی در رشته کامپوند روزهای ۱،۳ و ۵ مهرماه سال‌جاری در اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود که برنامه این رقابت‌ها اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی در دو بخش‌ آقایان و بانوان رشته کامپوند روزهای ۱،۳ و ۵ مهرماه سال‌جاری در اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
- سه شنبه یک مهرماه مرحله مقدماتی انفرادی(آقایان و بانوان)
- پنجشنبه ۳ مهرماه انفرادی مرحله حذفی ۱/۳۲ تا ۱/۴ و تیمی از مرحله اول حذفی تا ۱/۲(آقایان و بانوان)
- شنبه ۵ مهرماه انفرادی دور حذفی مرحله ۱/۲، رده‌بندی و فینال و تیمی رده‌بندی و فینال(آقایان و بانوان)

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با ۸ ورزشکار به نام‌های امیر کاظم‌پور(یزد)، اسماعیل عبادی(قزوین)، مجید قیدی(مازندران)، مجید کیان‌زاد(اصفهان)، مینو عابدی(اصفهان)، مریم رنجبر(تهران)، شبنم سرلک(مرکزی) و سکینه قاسم‌پور(خراسان‌رضوی) در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز