خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

غفور: بازی مهم و اصلی را بردیم / سه بازی دیگر را هم جدی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۷۶

مقابل آمریکا انگیزه زیادی داشتیم برای اینکه ثابت کنیم می توانیم از آنها ببریم. بازی هایی که مهم نبود و باید می باختیم را باختیم و بازی مهم را در اینجا بردیم.

امیر غفور با شکست امریکا در مسابقات قهرمانی جهان معتقد است بازی اصلی را ایران برده است.

به گزارش ایلنا، پشت خط زن تیم ملی والیبال پس از بازی با امریکا گفت: آمریکا واقعا تیم خوبی است. در دیدارهای تدارکاتی و لیگ جهانی اصلا با این تیم خوب بازی نکردیم. خیلی راحت هم می باختیم. انگیزه زیادی داشتیم برای اینکه ثابت کنیم می توانیم از آنها ببریم. بازی هایی که مهم نبود و باید می باختیم را باختیم و بازی مهم را در اینجا بردیم.

وی با تاکید بر قطعی شدن صعود ایران به دور دوم با کسب دو پیروزی مقابل ایتالیا و امریکا افزود: دو تا بازی را بردیم که برای ما حکم چهار برد را دارد. خیلی هم مهم بود. اگر ما با برد بلژیک، پورتوریکو و فرانسه به دور دوم می رسیدیم، اما به ایتالیا و امریکا می باختیم در دور بعد امیدی برای صعود نداشتیم. اما با این شرایط تقریبا صعودمان قطعی است. حتی اگر سه بازی دیگر را ببازیم به خاطر اینکه امریکا و ایتالیا به دور بعد می آیند و پوئن های دور مقدماتی هم به حساب می آید در واقع ما چهار بازی را انجام داده ایم. با این شرایط ما حالا دو برد برای دور دوم در جیبمان داریم. البته انشاءا… سه بازی دیگر را هم جدی بگیریم. به خاطر اینکه احتمال صعود فرانسه به دور دوم زیاد است و نباید بعد از آن همه تلاش بازی را مقابل این تیم آسان بگیریم و خدای ناکرده ببازیم. چرا که بعداز این همه تلاش حیف است. اگر فرانسه را هم ببریم شانس زیادی برای صعود به جمع شش تیم برتر پیدا می کنم.

امیر غفور که به خاطر غیبت محمودی در بازی فشار زیادی را تحمل کرد، افزود: این بازی به خاطر اینکه امریکا بود و دفاع های بلندی دارد، برای زدن اسپک به ویژه دریافت هایی که دو دفاع جفت شود باید بیشتر می پریدم. بالای دفاع زدن هم خیلی فشار می آورد، مخصوصا که امروز خیلی پاس گرفتم که باعثشد واقعا در اواخر بازی خسته شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز