خبرگزاری کار ایران

فدراسیون‌پزشکی‌ورزشی اعلام کرد؛

بهادر مولایی به بازی‌های آسیایی می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۴۴

مولایی پس از معاینه ضمن ابراز خوشحالی از اینکه مصدومیتش جدی نیست اظهار امیدواری کرد که در اینچئون با کسب مدالی خوشرنگ برای کشورمان افتخار کسب کند.

بهادر مولایی ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری که در جریان رکوردگیری تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شد، مشکلی برای حضور در بازی‌های آسیایی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بهادر مولایی امروز(چهارشنبه) با حضور در درمانگاه این فدراسیون از سوی مددی متخصص‌ارتوپدی تحت معاینه قرار گرفت. مددی پس از این معاینه اطمینان داد که وی دچار هیچ‌گونه پارگی نشده و می‌تواند در اینچئون وزنه بزند.

وی تصریح کرد: این ملی‌پوش شایسته از ناحیه عضله ۴ سر دچار مختصری کشیدگی شده و با ۳۰ جلسه فیزیوتراپی(روزانه ۳جلسه) به شرایط عادی بازی خواهد گشت. با وجود این برای اطمینان هرچه بیشتر این ورزشکار و بالا رفتن اعتماد به نفس او، قرار شد وی از زانوی راست خود نیز MRI بگیرد.

مولایی پس از معاینه ضمن ابراز خوشحالی از اینکه مصدومیتش جدی نیست، اظهار امیدواری کرد در اینچئون با کسب مدالی خوشرنگ برای کشورمان افتخار کسب کند.

بهادر مولایی روز دوشنبه(۱۰ شهریور) و در جریان رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری بعد از آنکه در حرکت یک‌ضرب نتوانست وزنه‌های ۱۹۰ و ۱۹۵ کیلوگرمی را بالا ببرد در حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را بالای سربرد.

وی در ادامه به وزنه ۲۶۱ کیلوگرمی حمله کرد و ضمن آنکه نتوانست این وزنه را مهار کند از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز