خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان جهان - لهستان؛

سرمربی فرانسه: از شانس بردمان نهایت استفاده را بردیم / از پاس های معروف الگوبرداری کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۷۶

به پاسورمان گفته بودیم که ببین معروف چطور پاس می دهد و الگوبرداری کن. حالا خیلی خوشحالم که او توانست به این خوبی کار کند و باعثپیروزی فرانسه شود.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: از شانس بردمان نهایت استفاده را بردیم و برابر تیم ایران به پیروزی رسیدیم.

به گزارش ایلنا، لوران تیلی پس از پیروزی تیمش مقابل ایران در نشست خبری با اشاره به اینکه سعید معروف الگوی پاسور تیم فرانسه بود، گفت: به پاسورمان گفته بودیم که ببین معروف چطور پاس می دهد و الگوبرداری کن. حالا خیلی خوشحالم که او توانست به این خوبی کار کند و باعثپیروزی فرانسه شود.

وی همچنین درباره پیروزی تیمش برابر ایران خاطر نشان کرد: ما از سه شنبه شب که به ایتالیا باختیم سعی کردیم ذهن تیم را برای پیروزی در بازی امروز آماده کنیم. اگرچه می دانستیم کار سختی در پیش داریم ولی خب از شانس بردمان نهایت استفاده را بردیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه این پیروزی را خیلی خوب خواند و در پاسخ به سئوالی در خصوص تیم های صعود کننده گروه چهار به مرحله دوم گفت: سرنوشت چهار تیم این گروه روز آخر مشخص می شود. این گروه سخت تر از آن است که یک تیم بتواند از چند روز قبل صعودش را قطعی کند یا کسی بتواند پیش بینی کند که چه تیم هایی به مرحله بعد راه خواهند یافت.

کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه نیز در این نشست خبری با ابراز خوشحالی زیاد از پیروزی تیمش برابر ایران گفت: بعد از شکست تلخی که مقابل ایتالیا داشتیم و بازی برده را باختیم، مقابل ایران نتیجه خوبی گرفتیم.

بنژامین تونیو تصریح کرد: ما در ست های اول و دوم عملکرد خوبی نداشتیم ولی از ست سوم تیم شدیم و توانستیم بازی را مثل یک گروه منسجم دنبال کنیم.

کاپیتان فرانسه همچنین از دقت عمل بازیکنان تیمش در کسب پوئن گفت و افزود: آماده بودیم که رالی توپ را ادامه بدهیم و به نفع خودمان به پوئن تبدیل کنیم. دقت بازیکنان فرانسه در به ثمر نشاندن توپ ها باعثپیروزی ما شد.

تیم ملی والیبال ایران امروز در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان سه بر یک مغلوب فرانسه شد.

ملی پوشان والیبال ایران ساعت ۱۹ روز شنبه در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف بلژیک می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز