خبرگزاری کار ایران

والیبال‌مردان‌جهان - لهستان؛

چهره ۱۱ تیم صعودکننده گروه‌های ۴گانه / پورتوریکو مدعی صعود!

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۵۰

تیم والیبال پورتوریکو با پیروزی شب گذشته مقابل ایتالیا دومین شگفتی گروه D را رقم زد و امشب برای صعود نبردی تماشایی مقابل تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت.

با برگزاری دیدارهای شنبه شب رقابت های والیبال مردان جهان چهره ۱۱ تیم صعود کننده این رقابت مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار چهارم تیم های گروه D مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان شب گذشته(شنبه شب) در شهر کراکوف لهستان پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایتالیا سه بر یک مغلوب پورتوریکو شد.

ملی پوشان والیبال پورتوریکو در ست نخست مسابقه ۲۵ بر ۱۹ مغلوب لاجوردی پوشان ایتالیا شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ این تیم را از پیش رو برداشتند تا سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آوردند و شگفتی ساز روز هشتم مسابقات شوند.

تیم ملی والیبال پوتوریکو با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و برای صعود به مرحله دوم امیدوار ماند تا امشب در برابر بلندقامتان ایران بخت خود را برای کسب سه امیتاز دیگر بیازماید.

در حال حاضر در گروه چهارم مسابقات قهرمانی جهان فرانسه با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و به همراه تیم ایران که ۸ امتیاز دارد، صعودشان به مرحله دوم قطعی شده و تیم های آمریکا(۶ امتیاز)، ایتالیا(۵ امتیاز)، بلژیک(۴ امتیاز) و پورتوریکو(۳ امتیاز) در رتبه های سوم تا ششم قرار دارند که امشب در آخرین دیدارهای دور مقدماتی برای دو سهمیه دیگر این گروه تلاش خواهند کرد.

در گروه A مسابقات قهرمانی جهان تاکنون صعود تیم های لهستان، آرژانتین و صربستان به ترتیب با ۱۲،۹ و ۹ امتیاز که در رتبه های اول تا سوم هستند، قطعی شده است و دو تیم استرالیا و ونزوئلا که سه امتیاز دارند برای یک سهمیه باقی مانده تلاش می کنند. در این گروه کامرون حذفش قطعی است زیرا بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

همچنین در گروه B صعود تیم های برزیل و آلمان با ۱۱ و ۹ امتیاز قطعی شده است و تیم های کوبا، فنلاند و کره جنوبی به ترتیب با ۶،۵ و ۴ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند که برای دو سهمیه دیگر تلاش می کنند. در این گروه نیز تونس با یک امتیاز حذفش قطعی شده است.

تکلیف گروه C مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان یک روز قبل از پایان دور مقدماتی مشخص شده است و تیم های روسیه، بلغارستان، کانادا و چین به ترتیب با ۱۲،۹، ۸ و ۶ امتیاز به مرحله دوم صعود کردند. در این گروه تیم های مصر و مکزیک با یک و صفر امتیاز در رتبه های پنجم و ششم قرار دارند و دیگر امیدی به صعود ندارند.

برنامه دیدارهای آخرین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که امروز(یکشنبه) پیگیری می شود، به قرار زیر است:

گروه اول:
ساعت ۱۵:۴۰ ونزوئلا – استرالیا، ساعت ۱۹:۱۰ آرژانتین – لهستان و ساعت ۲۲:۵۵ کامرون - صربستان

گروه دوم:
ساعت ۱۵:۴۰ تونس – فنلاند، ساعت ۱۹:۱۰ آلمان – کره جنوبی و ساعت ۲۲:۵۵ برزیل – کوبا

گروه سوم:
ساعت ۱۵:۴۰ مصر – مکزیک، ساعت ۱۹:۱۰ کانادا – چین و ساعت ۲۲:۵۵ روسیه – بلغارستان

گروه چهارم:
ساعت ۱۵:۴۰ فرانسه – بلژیک، ساعت ۱۹:۱۰ ایران – پرتوریکو و ساعت ۲۲:۵۵ ایتالیا – آمریکا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز