خبرگزاری کار ایران

باید به جمع ۶ تیم اول برسیم؛

علیزاده: فرهاد ظریف خوب بازی می‌کند / راحت بازی‌ها را تماشا می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۶۰

پورتوریکو تیم متوسطی است که اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم، حتما پیروز خواهیم شد و به راحتی می‌توانیم ۳ امتیاز بگیریم.

لیبروی دوم تیم ملی والیبال گفت: باید برای رسیدن به جمع ۶ تیم برتر تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا علیزاده بعد از پیروزی ایران مقابل بلژیک گفت: خوشحالم به دور دوم صعود کردیم. باید فکر و ذهن خودمان را برای حضور در جمع ۶ تیم برتر قرار دهیم. با تمرکز و کسب چند پیروزی در مرحله دوم می‌توانیم در جمع ۶ تیم برتر قرار گیریم.

وی درباره دیدار تیم‌های ایران و بلژیک گفت: بازی خیلی‌خوبی بود. ست‌اول به خاطر فشار و استرس بازی، بچه‌ها روان بازی نکردند. بازی خیلی پا یا پا بود. با برد ست اول بچه‌ها راحت شدند و متوجه شدند راحت‌تر می‌توانند بلژیک را ببرند. درست است که ست‌سوم باختیم که آن هم به استراحت ۱۰ دقیقه‌ای بین ست دوم و سوم برمی‌گردد. باید کادر فنی فکری به حال این استراحت و ست سوم بکند. چراکه به جز بازی با ایتالیا در بقیه بازی‌ها ست سوم را باخته‌ایم.

لیبروی دوم تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: پورتوریکو تیم متوسطی است که اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم، حتما پیروز خواهیم شد و به راحتی می‌توانیم ۳ امتیاز بگیریم.

علیزاده که هنوز در قهرمانی جهان به میدان نرفته، گفت: خوشحالم تیم برنده شد. حالا هم فرهاد ظریف خوب بازی می‌کند و نیازی به بازی من نیست. من هم راحت بیرون زمین بازی‌ها را تماشا می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز