خبرگزاری کار ایران

شانس صعود به فینال هم داریم؛

فیاضی: تیم ایران با بهترین بازی‌ها صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۹۴

تیم ملی والیبال برای اولین بار به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد. امتیاز خوبی هم دارد و حتی شانس صعود به فینال هم دارد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: هم تیم هایش با بهترین بازی‌ها به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند.

به گزارش ایلنا، پوریا فیاضی بعد از شکست بلژیک گفت: تماشای بازی از روی سکو خیلی سخت بود. خوشحالم هم تیمی‌هایم بهترین بازی‌های‌شان را انجام دادند. فکر می‌کنم بچه‌ها هنوز خودشان نمی‌دانند چه کار بزرگی را انجام داده‌اند. من از بیرون بازی آنها را دیدم و متوجه شدم.

وی با بیان اینکه شاید همه آرزو داشتند چند وقت پیش فوتبال به دور دوم جام‌جهانی برود، اما نشد، گفت: فکر می‌کنم صعود والیبال به دور دوم قهرمانی جهان هم یکی از آرزوهای ورزش ایران بود که خدا را شکر میسر شد. تیم ملی والیبال برای اولین بار به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد. امتیاز خوبی هم دارد و حتی شانس صعود به فینال هم دارد.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال حتی مدال را دور از دسترس تیم ایران ندانست و گفت: وقتی تیم در میدان بزرگ لیگ‌جهانی بین ۴ تیم اول قرار می‌گیرد، صد درصد افق دید تیم‌های دیگر نسبت به ایران به عنوان تیم قدرتمند تغییر خواهد کرد، پس چرا ما خودمان، ایران را تیم قدرتمند ندانیم. این موضوع را می‌توان در چهره بازیکنان و لحن صحبت‌های مربیان حریف دید. اینکه آنها نگاه دیگری به والیبال ما دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز