خبرگزاری کار ایران

به خاطر شرایط جدول، بد شروع کردیم؛

مهدوی: حساسیت بازی با بلژیک ما را اذیت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۲۸

خوشبختانه ست اول را بردیم. ست دوم را هم با اختلاف بردیم. در نهایت هم برنده شدیم و برای اولین بار در تاریخ والیبال به دور بعد مسابقات قهرمانی جهان رسدیدم.

پاسور دوم تیم ملی والیبال ایران از نتیجه دیدار با بلژیک به دلیل صعود ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان راضی است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی بعد از برد برابر بلژیک گفت: بازی خیلی‌خوبی بود. به خاطر باخت به فرانسه اول کمی استرس داشتیم. می‌دانستیم می‌توانیم برنده باشیم اما به خاطر شرایط جدول، بد شروع کردیم اما رفته رفته به بازی برگشتیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ست اول را بردیم. ست دوم را هم با اختلاف بردیم. در نهایت هم برنده شدیم و برای اولین بار در تاریخ والیبال به دور بعد مسابقات قهرمانی جهان رسدیدم.

پاسور دوم تیم ملی والیبال این پیروزی را به خانواده زنده یاد معدنی هدیه کرد، افزود: من این پیروزی و صعود را به همه تبریک می‌گویم، مخصوصا به پدر و مادر معدنی و همسرش. صعود تیم را به خانواده حسین‌آقا تقدیم می‌کنیم. ما در اینجا همه‌اش به فکر حسین‌آقا هستیم. حسین‌آقا اتاق بغلی ماست. هرجا می‌رویم پیش ماست. نگاه‌مان می‌کند. همیشه همراه‌مان است. هنوز برای‌ ما باور نبودنش سخت است. همه سعی و تلاش‌مان این است که وقتی برمی‌گردیم همه زحماتش در این سال‌ها را جبران کرده باشیم.

مهدوی درباره حساسیت بازی با بلژیک گفت: اگر بگویم حساسیت بازی اذیت نکرد، دروغ گفته‌ام. به هر حال در این بازی به این مهمی، حساسی و این سطح می‌باختیم، ممکن بود به دور دوم نرسیم. به خاطر اینکه در گروه مرگ هستیم. خیلی‌خیلی سخت بود، اما تجربه بازی در این چند سال، بازیکنان کلیدی در لحظات حساس به کمک تیم می‌آیند. مهمتر از همه این مسائل کار گروهی ما مقابل بلژیک خیلی خوب بود که توانستیم پیروز شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز