خبرگزاری کار ایران

میراسماعیلی خبر داد:

حضور تیم ملی جودو در مشهد قبل از اعزام به اینچوئن

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۷۰

مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در پایان هفته آینده در تهران برگزار می‌شود و تیم ملی جودو کشور ۲۴ شهریورماه به اینچوئن اعزام خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون جودو وکوراش کشور از حضور تیم ملی جودو بزرگسالان کشور در مشهد به منظور تجدید قوا و تقویت روحیه برای شرکت در رقابتهای آسیایی اینچوئن خبر داد.

به گزارش ایلنا، آرش میراسماعیلی گفت: تیم ملی جودو بزرگسالان کشور پس یک اردوی۴ روزه در بجنورد از روز ۱۳ شهریورماه زیر نظر مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی مشهدی این تیم در سالن جودو مجموعه ورزشی چمران مشهد اردو زده است.

وی افزود: این اردو به منظور تجدید قوا و تقویت روحیه جودوکاران ملی پوش قبل از اعزام به رقابت‌های آسیایی اینچوئن تا روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه به طول می‌انجامد.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو و کوراش کشور ادامه داد: انجام تمرینات سبک مشترک با جودوکاران برتر خراسان رضوی و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از برنامه‌هایی است که برای تیم ملی در مشهد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به کره‌جنوبی را جودوکاران خراسانی تشکیل می‌دهند، بیان کرد: هدف ما از برگزاری این اردو در مشهد حضور ملی‌پوشان خراسانی در کنار خانواده‌های خود و تقویت روحیه آنان جهت حضوری موفق در بازیهای آسیایی است.

وی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در پایان هفته آینده در تهران برگزار می‌شود و تیم ملی جودو کشور ۲۴ شهریورماه به اینچوئن اعزام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز