خبرگزاری کار ایران

در بازدید از تیم ملی هندبال؛

سجادی: محروم‌های‌هندبال اقدامی برای تجدیدنظر نکردند / آرا قابل تجدید‌نظر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۴۲

با توجه به روند آماده‌سازی و اظهارات سرمربی در مجموع تیم از لحاظ جسمی و روانی از آمادگی لازم برخوردار است و ان‌شاالله آماده حضوری موفق در مسابقات پیش رو هستند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز از تمرین تیم ملی هندبال بازدید و با سرپرست فدراسیون و سرمربی تیم گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در این بازدید که با حضور سرپرست فدراسیون، نائب رئیس بانوان و مربی تیم ملی زنان انجام شد، بدو ورود به محل تمرینات تیم ملی در سالن هندبال فدراسیون با ماچک((Macek سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی و نصیری سرپرست فدراسیون به گفت و گو پرداخت و در جریان آخرین وضعیت تیم قرار گرفت.

سجادی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم را چگونه ارزیابی کردید؟ گفت: با توجه به اینکه تیم ملی ما روز گذشته از اردوی اروپا باز گشته و طبق اظهار سرمربی که بسیار از تیم و اردوی برگزار شده راضی است می‌توان احتمال نتایج خوبی از این تیم داشت.

وی ادامه داد: امروز بچه‌های تیم ملی هندبال مرحله آخر تمرینات برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را شروع کرده‌اند و از فردا تمرین با توپ را آغاز می‌کنند.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به روند آماده‌سازی و اظهارات سرمربی در مجموع تیم از لحاظ جسمی و روانی از آمادگی لازم برخوردار است و ان‌شاالله آماده حضوری موفق در مسابقات پیش رو هستند.

سجادی در مورد سرمربی‌خارجی تیم هندبال گفت: با ۳-۴ جلسه دیداری که با ماچک داشته‌ام و با نگاهی به نتایج کسب‌شده در مسابقات اخیر مربی خوبی به نظر می‌رسد که به کارش مسلط است. امیدوارم بتواند با این ورزشکاران به نتایج دلخواه و آنچه که حق تیم ملی است دست یابد.

معاون قهرمانی درباره آخرین وضع محرومان تیم‌ملی‌هندبال گفت: محروم‌ها کسانی هستند که وقتی به تیم ملی دعوت شدند نیامدند، بعد هم که رأی کمیته انضباطی صادر شد باز می‌توانستند برای تجدیدنظر اقدام کنند که اقدامی از جانب آنها صورت نگرفت. قرار است با نماینده آنها در این هفته صحبت کنم، اما قطعاً به این مسابقات نمی‌رسند چراکه ۲۴ مرداد تیم بسته شده؛ روند حضور دوباره آنها باید از مسیر قانونی پیگیری شود، اما این را می‌توان گفت که رأی صادره قابل تجدیدنظر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز