خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۶۳ شناگر در سه رده سنی؛

تیم البرز قهرمان مسابقات شنای آب های آزاد کشور شد / درخشش آرین علیایی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۶۶

در این دوره از رقابت ها ۶۳ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم از ۱۴ استان کشور در سه رده سنی به رقابت پرداختند که تیم های البرز با ۵۲، تهران با ۴۴ و گیلان با ۴۲ امتیاز اول تا سوم شدند.

مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور جام شهدای مازندران و انتخابی تیم جوانان عصر دوشنبه با قهرمانی تیم البرز و معرفی نفرات برتر در منطقه ساحلی شهرستان نوشهر پایان یافت.

به گزارش ایلنا، در این دوره از رقابت ها ۶۳ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم از ۱۴ استان کشور در سه رده سنی به رقابت پرداختند که تیم های البرز با ۵۲، تهران با ۴۴ و گیلان با ۴۲ امتیاز اول تا سوم شدند.

در پایان این رقابت ها، در پنج کیلومتر شنای آب های آزاد انتخابی تیم جوانان آرین علیایی از فارس، فرزاد دادفر از اصفهان و سجاد فرشچی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و سینا رجبی مقدم از گیلان، فرشاد دادفر از اصفهان و علی سوری از البرز به ترتیب مقام های پنجم تا ششم را به دست آورند.

در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال در ۲ کیلومتر شنای آب های آزاد قهرمانی کشور جام شهدای مازندران سعید سعیدی از البرز، صادق رحیمی پور از گیلان و فرشید صادقی از کردستان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال در رقابت ۲ کیلومتر شنای آب های آزاد قهرمانی کشور جام شهدای مازندران رضا ملک خانبانان از تهران، علیرضا فروغی از البرز و امیر باقری از توابع تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آورند.

در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال این دوره از مسابقات نیز عبدالحسن ذاکری از البرز، حسن رحمانی از تهران و مهدی بدر خواهان از گیلان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز