خبرگزاری کار ایران

این سفر قطعا لغو نخواهد شد؛

زند: برای تکرار مقام قهرمانی به اسپانیا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۶۹

علت کناره گیری‌ام از تیم ملی این بود که فدراسیون می‌خواست بنده به عنوان ناظر فنی کار کنم. ضمن اینکه برای هر ۵ تیم نیز یک مربی انتخاب شود که بنده با این کار موافقت نکردم.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: این بار برخلاف ۲ سال گذشته، سفر ما به مسابقات جهانی لغو نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی کاتای جودوی کشورمان که در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۱ در فرانکفورت آلمان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود، در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به دلایل نامعلوم، به مسابقات جهانی ایتالیا و ژاپن اعزام نشد. حالا بعد از ۲ سال، قرار است تیم ایران راهی رقابت های قهرمانی جهان در مالاگای اسپانیا شود.

حسین زند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد بازگشت خود به تیم ملی کاتای جودو اظهار داشت: بنده بعد از ۲ سال از تیم ملی مجددا وظیفه هدایت ملی پوشان را عهده دار شدم و ۱۲ خرداد ماه گذشته نیز حکم سرمربیگری خود را دریافت کردم.

وی افزود: علت کناره گیری‌ام از تیم ملی این بود که فدراسیون می‌خواست بنده به عنوان ناظر فنی کار کنم. ضمن اینکه برای هر ۵ تیم نیز یک مربی انتخاب شود که بنده با این کار موافقت نکردم.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو، به بازگشت مستعفی‌های تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: پس از ۲ سال دوری از تیم ملی و زمانی که خرداد امسال بازگشتم، به فدراسیون پیشنهاد دادم کسانی که از حضور در تیم ملی استعفا داده بودند را دعوت کنیم که این کار نیز انجام شد و مستعفی ها مجددا به تیم ملی بازگشتند.

زند در ادامه در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاتای‌جودو تصریح کرد: مسابقات قهرمانی‌کشور، انتخابی تیم ملی را بعد از مسابقات جایزه‌بزرگ یزد برگزار کردیم که پس از گزینش نفرات‌برتر، بلافاصله اردوها آغاز شدند. در این مدت در شهرهای تهران، قم و همدان اردو برگزار کردیم که مراحل آماده‌سازی تا زمان اعزام یعنی ۲۶ شهریورماه جاری نیز ادامه خواهند یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی لغو شود، گفت: قطعا به این کشور سفر می‌کنیم. چراکه تمامی کارها انجام شده و قرار است ویزای ملی‌پوشان نیز هفته آینده صادر شود.

زند با بیان این که بخش قابل توجهی از هزینه های این اعزام توسط خود ملی پوشان تامین شده است، یاد آور شد: فدراسیون برای اعزام به اسپانیا برخی از هزینه ها را پرداخت کرد، اما بخش اعظم مخارج اعزام به مسابقات جهانی از سوی خود اعضای تیم و از هزینه شخصی آنها تامین شد.

سرمربی تیم ملی کاتای‌جودو در پایان در مورد نتایج احتمالی ملی پوشان ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا، خاطرنشان کرد: ما در سال ۲۰۱۱ نایب قهرمان جهان شدیم، اما در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ تیم به مسابقات جهانی نرفت. در این دو سال غیبت تیم ایران، تیمی مثل کره‌جنوبی پیشرفت خوبی داشته و حتی سال قبل نیز دوم جهان شده است. بنابراین رقیبان ما زیاد شده اند. با این حال تمامی سعی ما این است که عنوان نایب قهرمانی مان را تکرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز