خبرگزاری کار ایران

جزو ۶ تیم باشیم کار بزرگی کردیم؛

اکبری: بهترین زمان برای نتیجه‌گیری والیبال ماست / استرالیا اصلا در حد و اندازه ما نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۲۹

سطح انتظارات از تیم ملی ایران بالاست اما این مساله روی تیم فشار وارد نمی‌کند. مردم ما همه جوره تیم ملی را حمایت می‌کنند و انتظارات خیلی هم بی‌جا نیست چون تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان ایران در دور اول مسابقات قهرمانی‌جهان در لهستان بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نتیجه‌ای که بچه‌های ما در گروه خود به دست آوردند، نشان می‌دهد که خوب کار کرده‌اند و از نظر من بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردند و از مرحله اول به سلامت عبور کردند. در مرحله بعدی بازی‌ها سخت‌تر می شود چون شرایط تیم‌ها با هم فرق می‌کند.

وی افزود: در مرحله دوم ما ۴ بازی باید انجام دهیم که این تیم‌ها با هم فرق می‌کنند. لهستان و صربستان خیلی قوی هستند و استرالیا و آرژانتین تیم‌های متوسط این مرحله هستند که این دو تیم می‌توانند سکوی پرتاب ما برای صعود به مرحله بعد باشند. ما اگر بتوانیم بیشترین امتیاز را از این دو تیم بگیریم برای صعود ما به مرحله بعدی خیلی کمک خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد تقابل شاگردان‌کواچ با استرالیا گفت: استرالیا روی کاغذ همه جوره باید به ما ببازد، چون اصلا در حد و اندازه ما نیست، اما روی کاغذ با داخل زمین خیلی فرق دارد. همین استرالیا ما را از رفتن به المپیک محروم کرد و نتوانستیم به المپیک صعود کنیم. بچه‌ها باید با تمام قدرت و انگیزه‌شان بازی کنند و برای‌شان فرقی نداشته باشد با چه تیمی بازی می‌کنند، بلکه باید با تمام توان کار کنند و اگر خودشان باشند استرالیا را می‌بریم.

وی افزود: سطح انتظارات از تیم ملی ایران بالاست، اما این مساله روی تیم فشار وارد نمی‌کند. مردم ما همه جوره تیم ملی را حمایت می‌کنند و انتظارات خیلی هم بی‌جا نیست، چون تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. در هر پست نیروهای خوبی داریم و فکر می‌کنم بهترین زمان برای نتیجه‌گیری ماست، چون معلوم نیست ۴ سال بعد ما باشیم یا نه و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

اکبری در پایان گفت: اگر از مرحله دوم عبور کنیم، خیلی خوب است، اما رسیدن به ۴ تیم یا رفتن روی سکو برای ما ایده‌آل و رویایی است و اگر به این عنوان برسیم در سال‌های بعد کارمان برای تکرار آن سخت می‌شود. الان اگر به جمع ۶ تیم برسیم، کار خیلی بزرگی انجام داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز