خبرگزاری کار ایران

تیراندازی‌قهرمانی‌جهان - اسپانیا؛

رقابت تنها بانوی تپانچه‌زن ایران / جدال تفنگداران درازکش مردان با حریفان‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۴۷

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان، امروز دنبال می‌شود که طی آن الهام هریجانی، در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر، در روز دوم رقابت‌های خود به مصاف ورزشکارانی با مدال‌های جهانی و المپیک می‌رود.

چهارمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در حالی آغاز می‌شود که تنها بانوی تپانچه زن کشورمان، از عصر دیروز رقابت‌های خود را در رشته تپانچه ۲۵ متر آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان، امروز دنبال می‌شود که طی آن الهام هریجانی، در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر، در روز دوم رقابت‌های خود به مصاف ورزشکارانی با مدال‌های جهانی و المپیک می‌رود.

روز گذشته در همین رشته و در مرحله دقت، هریجانی توانسته بود با امتیاز ۲۸۱ مسابقه خود را به پایان برساند؛ در این رشته مجموع امتیاز دو مرحله دقت و سرعت، برای رسیدن به فینال لحاظ می‌شود. اما در بخش دیگر این مسابقات، حسین باقری و ساسان شهسواری، در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان، رقابت خود را با ورزشکاران آغاز می کنند که پس از دور مقدماتی، فینال این رشته فردا برگزار می شود.

این مسابقات با برگزاری مسابقه تپانچه ۲۵ متر بانوان در رده سنی جوانان و فینال تراپ مردان در رده سنی بزرگسالان و جوانان، پیگیری می شود که در این رشته ها نماینده ای از کشورمان حضور ندارد.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ ورزشکار و ۳۱۷۷ نفر رشته از ۹۳ کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز