خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم دوچرخه‌سواران‌دنیا را پشت سر بگذاریم؛

بوران: امید ما برای کسب مدال در اینچئون دو چندان شده / دست‌مان را برای ژاپنی‌ها رو نکردیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۷۴

اردوهای آماده‌سازی در کشورهای اروپایی امید ما را برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی دو چندان کرده است.

سرمربی اهل چک تیم ملی دوچرخه‌سواری در بخش سرعت گفت: اردوهای آماده‌سازی در کشورهای اروپایی امید ما را برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پاول بوران در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ما در دو ماه اخیر در مسابقات مختلف از جمله در جمهوری‌چک شرکت کردیم که رقابت‌های سطح بالایی بود، بعد از آن نیز در ایتالیا، آلمان و اتریش حضور یافتیم.

وی افزود: در مسابقات گرندپریکس آلمان تیم‌های مدعی همچون ژاپن، مالزی و امریکا با تمامی دوچرخه‌سواران مطرح خود حضور یافتند که البته ژاپن به دلایلی در این مسابقات دوچرخه‌سواران خود را شرکت نداد، اما نمایندگان ما مالزی را شکست دادند.

گوران ادامه داد: بعد از اقدامی که تیم ملی ژاپن انجام داد ما هم تاکتیک‌مان را عوض کردیم و حسن ورپشتی را در بخش دیگر مسابقات شرکت دادیم چراکه نمی‌خواستیم دست‌مان برای تیم ژاپن رو شود.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در بخش سرعت با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی به خودباوری رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: در مسابقات لهستان دوچرخه‌سواران ایران ورزشکاران مطرح اروپا را پشت سر گذاشتند که نتیجه آن ایجاد خودباوری در بین آنها بود. آنها حالا به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند دوچرخه‌سواران دنیا را نیز پشت سر بگذارند.

وی در بخش سرعت در پایان گفت: ایرادهای تاکتیکی دوچرخه‌سواران ایران اگرچه کم شده اما هنوز وجود دارند با این حال باید بگویم که تیم ایران پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و همین مسائل امیدها را برای کسب مدال در بازی‌‌های آسیای افزایش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز