خبرگزاری کار ایران

صبوریان مطرح کرد:

فعالیت ابومسلم از سال ۸۲ غیرقانونی بوده / مجوز پرونده باشگاه تمدید نشده!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۲۸

نامه‌ای کتباً اعلام کردند که از سال ۱۳۸۲ این تیم دیگر مجوزش تمدید نشده و هیچ کس هم پی‌گیری نکرده، لذا این تیم وجاهت قانونی ندارد و نمی‌تواند فعالیت کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: امتیاز تیم ابومسلم از سال ۸۲ تمدید نشده و فعالیتش غیرقانونی بوده است

به گزارش ایلنا، کورش صبوریان در گفتگو با برنامه رادیویی روی موج ورزش صدای خراسان رضوی گفت: در رابطه با بحثابومسلم دو تا موضوع مطرح بود یکی بحث‌های قضایی درخصوص ابومسلم که همچنان ادامه دارد و طلبکاران می‌توانند به مراجع قضایی مراجعه کنند، اما موضوع دوم درخصوص امتیاز ابومسلم بود. ما از وزارت ورزش و جوانان استعلام کردیم مبنی بر اینکه از نظر حقوقی و کمیسیون ماده پنج وضعیت باشگاه ابومسلم به چه نحوی است کارشناسان حقوقی وزارت آمدند و پرونده ابومسلم را جمع آوری و به تهران بردن سپس طی نامه‌ای کتباً اعلام کردند که از سال ۱۳۸۲ این تیم دیگر مجوزش تمدید نشده و هیچ کس هم پی‌گیری نکرده، لذا این تیم وجاهت قانونی ندارد و نمی‌تواند فعالیت کند.

صبوریان در ادامه در خصوص مجوز باشگاه‌ها گفت: هر تیم یا باشگاهی برای فعالیت باید مجوز کمیسیون ماده ۵ را کسب کند و هر دو سال اقدام به تمدید آن نماید و چنانچه اقدامی برای تمدید نکند یعنی تمایلی برای ادامه کار نداشته و فعالیتش هم غیرقانونی است به همین خاطر بود که وزارت کتباً به ما اعلام کرد که این تیم وجاهت قانونی ندارد و پرونده اش مختومه است.

در ادامه برنامه روی موج ورزش مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قطعا خیلی سخت بود که تیم ابومسلم با این وضعیت منحل شود لذا با توجه به علاقه‌مندان این تیم در استان و همچنین کسر شدن امتیاز استان در لیگ دسته دوم کشور، تلاش کردیم با کمک وزارت ورزش و بخصوص شخص دکتر خادم طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زدیم یک امتیاز لیگ دو برای استان کسب کنیم.

وی درخصوص نحوه واگذاری این تیم اعلام کرد: بحث‌های مختلفی در خصوص مباحثمالی و توانایی موسسه نسل ابومسلم طلوع شرقی مطرح شد و قرار شد هیات فوتبال طی قراردادی تضمین‌های لازم را از موسسه دریافت کند و قراردادی تنظیم شود که تمام جوانب درنظر گرفته شود این قرارداد آماده است و درحال امضاست.

صبوریان در خصوص حمایت از این تیم گفت: ما از تمام تیم‌های استان مانند پدیده سیاه جامگان؛ پیام وحدت و همین تیم نسل ابومسلم طلوع شرقی حمایت می‌کنیم هرچند ما نمی‌توانیم حمایت مالی کنیم اما آنچه در اختیار اداره کل است مانند زمین مسابقه، استخر و باشگاه بدن‌سازی می‌توانیم در این زمینه کمک‌رسانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز