خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان با نهرودی مشکلی ندارند؛

احدی: همه بوکسورها به یک‌اندازه شانس‌مدال دارند / کار سختی در اینچئون داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۴۴

در حال حاضر تمرینات ادامه دارد و هیچ مشکلی احساس نمی‌شود. همه بچه‌ها شرایط بسیار خوبی دارند و هیچ مصدومی در اردو نداریم.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تمامی ملی‌پوشان ما به یک اندازه شانس کسب‌مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون را دارند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت تیم ملی بوکس در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات ادامه دارد و هیچ مشکلی احساس نمی‌شود. همه بچه‌ها شرایط بسیار خوبی دارند و هیچ مصدومی در اردو نداریم.

وی در مورد پیش‌بینی خود از نتایج بوکسورهای کشورمان در مسابقات اینچئون تصریح کرد: اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، کار بسیار سختی در پیش داریم، چراکه قدرت‌های طراز اول بوکس‌جهان در قاره آسیا حضور دارند. با این حال، بچه‌های تیم ایران نیز از شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال برخوردارند.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: برخلاف اینکه گفته می‌شود سنگین وزن‌های تیم کشورمان شانس بالایی برای کسب مدال دارند، بنده معتقدم تمامی ملی‌پوشان ایران می‌توانند در بازی‌های اینچئون مدال کسب کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون بوکس و سایر مسئولان ورزش از تیم ملی افزود: الحق و الانصاف هم وزارت ورزش، هم کمیته ملی المپیک و هم فدراسیون حمایت‌های خوبی از تیم کرده‌اند. بچه‌ها تمامی حقوق خود را دریافت کرده و با روحیه کامل خود را برای مسابقات اینچئون آماده می‌کنند.

احدی در پایان وجود اختلاف بین برخی ملی‌پوشان و حسین نهرودی سرپرست تیم ملی بوکس را رد کرد و گفت: هیچ‌کس با وی مشکلی ندارد. نهرودی از بزرگان بوکس و از مربیان متشخص ورزش کشور است. از سوی دیگر، ملی‌پوشان نیز بچه‌های خوب و آرامی هستند و اظهارنظرهای اخیر درخصوص اختلاف بین ملی‌پوشان و سرپرست تیم ملی، به هیچ عنوان صحت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز