خبرگزاری کار ایران

اگر آرژانتین نباشد طرفدار ایرانم!

خولیو ولاسکو: ایران سطح بالا بازی می کند / کواچ عالی کار کرده

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۵۰

ایران راه بازی کردن را بلد شده و می داند در زمین دارد چکار می کند. به نظرم کواچ خیلی خوب با تیم کار کرده. تیم نسبت به زمانی که من در ایران بودم پیشرفت خوبی داشته و سطح بالا بازی می کند.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس شکست تیمش برابر ایران در کنفرانس خبری این دیدار، با اشاره پیشرفت سطح کیفی تیم ملی ایران گفت: ایران سطح بالا بازی می کند.

به گزارش ایلنا، ولاسکو پس از شکست ۳ بر صفر مقابل ایران در رقابت های والیبال مردان جهان گفت: ایران راه بازی کردن را بلد شده و می داند در زمین دارد چکار می کند. به نظرم کواچ خیلی خوب با تیم کار کرده. تیم نسبت به زمانی که من در ایران بودم پیشرفت خوبی داشته و الان دارد تاپ لِوِل بازی می کند.

ولاسکو با برشمردن موفقیت های ایران در راه یابی به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال و همچنین آغاز قدرتمند مسابقات قهرمانی جهان با غلبه بر ایتالیا و امریکا گفت: ایران در مسابقات امسال امید به صعود دارد و به نظرم اگر همینطور تاپ لول بازی کند به خواسته اش می رسد.

سرمربی پیشین ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در این تورنمنت طرفدار کدام تیم هستید، گفت: اگر آرژانتین نباشد، طرفدار ایرانم. امیدوارم ایران تا پایان مسابقات با موفقیت پیش برود و خوشحال باشد. چون من هم با خوشحالی ایران خوشحال می شوم.

ولاسکو همچنین در توضیح فنی شکست تیمش در برابر ایران گفت: تاکتیک سرویس و حمله ایران امروز با روزهای گذشته تفاوت داشت. در عوض ما نه دریافت داشتیم، نه حمله های مان به ثمر می نشست. فقط ست دوم شانس داشتیم که آنهم در پوئن های پایانی با اشتباهات خودمان بازی را از دست دادیم. به نظرم این بازی برای ما درس بزرگی بود. البته اگر خواسته باشیم چیزی از آن یاد بگیریم.

خولیو ولاسکو در پایان کنفرانس خبری یک قول را که در این ماه ها از او نقل می شود، تکذیب کرد و گفت: نمی دانم چرا باید از قول من چنین حرف هایی بزنند! من هرگز در هیچ مصاحبه ای نگفته ام که دلیلم برای ترک ایران این بوده که تیم ایران دیگر پیشرفت نمی کند و آنچه دیدید ماکسیموم توان و پیشرفت ایران بوده است. هیچوقت چنین حرفی نزده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز