خبرگزاری کار ایران

ولاسکو خیلی عصبی بود؛

کارخانه: تیم ملی والیبال توانایی قهرمانی در لهستان را دارد / باید نوسان کمتری داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۱۳

ولاسکو روی نیمکت آرژانتین بود و این نگرانی وجود داشت که با توجه به شناختی که از ما دارد بازی مشکلی داشته باشیم اما اتفاقا ولاسکو خیلی عصبی بود و این شناخت روی بچه های ما تاثیر نگذاشته بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: همه جوره برتر از آرژانتین بودیم و باید می بردیم

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی خیلی‌خوبی مقابل آرژانتین انجام دادیم و همه جوره برتر از حریف بودیم و باید می‌بردیم. ما یک سر و گردن بالاتر از حریف بودیم و نشان دادیم ظرفیت‌های فنی بالایی داریم و خیلی راحت و کم استرس و با فهم بازی کردیم و توانستیم با یک نتیجه قاطع آرژانتین را شکست دهیم.

وی افزود: ولاسکو روی نیمکت آرژانتین بود و این نگرانی وجود داشت که با توجه به شناختی که از ما دارد بازی مشکلی داشته باشیم، اما اتفاقا ولاسکو خیلی عصبی بود و این شناخت روی بچه‌های ما تاثیر نگذاشته بود و تاثیر منفی روی خود ولاسکو بود که در نهایت بچه‌های ما با تمرکز بالا و تلاش خوبی که داشتند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: بچه‌های ما یک هدف را برای خودشان ترسیم کرده‌اند که جزو ۶ تیم باشند که شکی در آن نیست و حتی می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر و البته قهرمانی برسیم. این مسئله بستگی به این دارد که چه چیزی می‌خواهیم. ما باید هدفمند و همدل باشیم چون واقعیت این است که ما توانایی قهرمانی در لهستان را داریم. اگر چه خیلی سخت است، اما پتانسیل آن را داریم، اما باید مثل کامپیوتر دقیق باشیم چون از این به بعد شرایط سخت‌تر می‌شود باید خطاهای کمتری داشته باشیم و خودمان را کنترل کنیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم. باید با انگیزه و متحد بازی کنیم و نوسان کمتری داشته باشیم تا به ثبات بیشتری برسیم.

وی در مورد بازی حساس امشب تیم ملی مقابل لهستان گفت: امتیاز همه بازی‌ها یک‌جور است و فرقی با هم نمی‌کند. لهستان میزبان است و شرایط برای آنها کمی فرق می‌کند، اما باید از درون خودمان را قوی کنیم و احساس کنیم میزبان ما هستیم و حتی اگر امتیاز عقب افتادیم شیرازه تیم ما بهم نریزد و به بازی برگردیم. ما باید خود را کنترل کنیم و مقابل میزان خود را نبازیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

کارخانه در پایان گفت: درست است که لهستان در خانه خودش بازی می‌کند، اما مهم این است که ما حرفه‌ای شده‌ایم. تماشاگر تاثیر دارد، اما باید کنترل شده و با انگیزه بازی کنیم و از داخل قوی باشیم. باید در برابر تماشاگران حریف انگیزه و تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم یک بخشی از میزبانی حریف را خنثی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز