خبرگزاری کار ایران

ژاپنی‌ها انتحاری بازی می کردند؛

وکیلی: نوجوانان والیبال قابلیت کسب سکوی‌جهانی را دارد

کد خبر : ۲۰۴۴۷۲

معتقدم بازیکنان تیم نوجوانان تا ۱۰ سال در رده‌های مختلف ملی حضور پر رنگ‌خواهند داشت و پشتوانه تیم کنونی بزرگسالان ایران خواهند بود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا می‌گوید: من پیش از این ۳ بار با تیم‌های ایران قهرمان نوجوانان آسیا شده بودم الان هم اگر در تیم کنونی پتانسیل حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی را نمی‌دیدم بدون شک کار را شروع نمی‌کردم.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی عنوان کرد: بعد از شکست دادن ژاپن و کسب عنوان قهرمانی آسیا می‌توانم بگویم به تمام اهدافی که داشتیم رسیدیم اما مهمتر از این معتقدم بازیکنان تیم نوجوانان تا ۱۰ سال در رده‌های مختلف ملی حضور پر رنگ‌خواهند داشت و پشتوانه تیم کنونی بزرگسالان ایران خواهند بود.

وکیلی گفت: از اینکه قهرمان آسیا شدیم خیلی خوشحالم. خوشحالم به واسطه اینکه در طول مسابقات به جای اینکه قدرت بازیکنان تیم افول کند، بازی به بازی بهتر شدند و بعد از اینکه با شرایط مسابقات هماهنگ شدند حتی یک ست هم به حریفان واگذار نکردند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره رکورد این تیم در ندادن ست به حریفان گفت: ابتدا به این رکورد فکر نمی‌کردیم، اما بعد از چند بازی به این نتیجه رسیدیم که چراکه نه، در کنار هدف گرفتن قهرمانی می‌توانیم با رکوردی تاریخ به این مهم دست یابیم.

وی درباره بازی فینال ایران برابر ژاپن گفت: ۲ بار برابر یک تیم بازی کردن خیلی سخت است. ژاپنی‌ها انتحاری بازی می کردند و با توجه به حضور تماشاگران ژاپنی جو سالن هم تا حدود زیادی با آن‌ها بود اما ما توانستیم ست سوم مسابقه را با وجود اینکه چند امتیاز عقب بودیم ببریم و پیروز مسابقه شویم.

وکیلی تاکید کرد: آیندگان خواهند دید که بازیکنان این تیم چه توانایی و پتانسیلی برای بازی در سطح اول والیبال ایران دارند.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شنبه شب با قهرمانی تیم نوجوانان ایران در کلمبو سریلانکا به پایان رسید. والیبالیست‌های ایران در دیدار نهایی تیم ژاپن را سه بر صفر بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز