خبرگزاری کار ایران

بحثکنترل‌دوپینگ در دستور کار است؛

هاشمیان: باشگاه‌های‌بانوان باید معاینات پیش از فصل را انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۱۰

در حوزه تعیین جنسیت باید فرم پزشکی که در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد تکمیل و در نهایت توسط پزشک‌متخصص تایید شود تا از بروز مشکلات جلوگیری‌کرد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌ها باید معاینات پیش از فصل بازیکنان خود را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، احمد هاشمیان در سمینار نایب‌رئیسان بانوان‌فوتبال گفت: ما در بخش پزشکی هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان نگذاشته و باید در تمامی بخش‌ها فعالیت‌هایی که اعلام می‌شود را به طور کامل انجام دهند.

وی افزود: معاینات پیش از فصل بازیکنان باید در باشگاه‌ها انجام شود و اگر در بخش بانوان این امر صورت نمی‌گیرد باید با شروع فصل جدید، این موضوع در دستور کاری قرار گیرد، در غیر این‌صورت و عدم انجام معاینات پیش از فصل، باشگاه‌ متخلف است. انجام معاینات پیش از فصل بسیار مهم است و امیدوارم با در نظرگرفتن اهمیت این موضوع، نواب رئیس در هیا‌ت‌ها و باشگاه‌ها برنامه مربوط به این امر را انجام دهند.

وی در ادامه در باره اهمیت فرم پزشکی و تکمیل کردن آن توسط ورزشکار و در نهایت تائید توسط پزشک متخصص گفت: در حوزه تعیین جنسیت باید فرم پزشکی که در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد تکمیل و در نهایت توسط پزشک‌متخصص تایید شود تا از بروز مشکلات جلوگیری‌کرد. ما طبق تکالیف‌قانونی که آیین‌نامه فیفا بوده و طبق مسائل‌اعتقادی، شرعی و باورهای دینی این موضوع را به جدیت دنبال کنیم.

رئیس کمیته پزشکی درخصوص بحثدوپینگ گفت: با توجه به اینکه هر باشگاهی باید اتاق کنترل دوپینگ داشته و مجهز به وسایل باشد، متاسفانه در قسمت بانوان این امکانات وجود نداشته و امیدوارم با همکاری هیات‌های فوتبال و تجیهز اتاق‌دوپینگ، در بخش بانوان نیز بتوانیم بحثکنترل‌دوپینگ را در دستور کاری خود داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز