خبرگزاری کار ایران

دیگر جای هیچ اشتباهی نیست؛

فیاضی: یک‌قدم از آلمان‌ها به صعود جلوتریم / با پیروزی جشن صعود می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۳۸

فکر می‌کنم این بهترین شانس است که باید از آن استفاده کنیم. با استراحت روز اول و باخت آلمان با هر نتیجه‌ای صعود می‌کنیم. ما یک‌قدم از آلمان به صعود جلوتریم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: امشب با شکست آلمان، جشن صعود به مرحله نیمه‌نهایی و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر جهان را می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، پوریا فیاضی قبل از رویارویی با تیم ملی والیبال آلمان در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان افزود: با شکست شب‌گذشته آلمان برابر فرانسه، همه چیز بستگی به خودمان دارد. آلمانی‌ها با این باخت تحت فشار قرار گرفته‌اند و ما با بازی خوب و برد می‌توانیم امشب جشن صعود به نیمه‌نهایی را بگیریم و در روز آخر برای صدرنشینی مسابقه دهیم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم این بهترین شانس است که باید از آن استفاده کنیم. با استراحت روز اول و باخت آلمان با هر نتیجه‌ای صعود می‌کنیم. ما یک‌قدم از آلمان به صعود جلوتریم و آنها با باختی که دادند عقب‌تر رفتند. فکر می‌کنم باید از آن استفاده کنیم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ادامه داد: شب‌گذشته بازی آلمان با فرانسه را دیدیم. تنها یک ست بازی نزدیک بود. فکر می‌کنم سرعت بازی آلمان‌ها کمتر است. اما قدرتی بازی می‌کنند. نباید به آنها میدان بدهیم. به نظرم اگر توپ های اول را خیلی عوض کنیم، به خاطر اینکه دریافت کننده ها و لیبروی آنها مشکل دارند، می توانیم بازی را خیلی راحت بچرخانیم. البته بستگی دارد که بتوانیم توپ اول را خیلی خوب عوض کنیم. تنها مشکل این است که آلمان با ترکیب های مختلف بازی می کند. حتی دیشب مقابل فرانسه هم مربی اشان خیلی ارنج تیمش را تغییر داد.

فیاضی تصریح کرد: آلمان‌ها به خاطر اینکه از اول در این سالن بازی کرده‌اند و هماهنگ هستند، تیم خیلی خطرناکی هستند. البته هیچ تیمی راحت شکست نمی‌خورد. دیدار برزیل و لهستان هم خیلی حساس بود و برزیل ۳-۲ باخت. ۶ تیم برتر جهان یعنی اینکه بازی راحت نداریم. البته از اول مسابقات همین بود، اما حالا دیگر جای هیچ اشتباهی نیست.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲ و ۵۵ دقیقه امروز در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز