خبرگزاری کار ایران

افروزی مطرح کرد:

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال / تشکری و قائمی به آلمان می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۸۰

تشکری و قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و افروزی بلافاصله به مداوای این ۲ بازیکن پرداخت.

سرعتی‌زن و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال در آخرین تمرین ملی‌پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.

به گزارش ایلنا، آرمین تشکری و فرهاد قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و سیامک افروزی بلافاصله به مداوای این ۲ بازیکن پرداخت.

افروزی در این‌خصوص گفت: «آرمین به خاطر چرخش مهره‌های توراسیک عضلات‌کمرش اسپاسم شد. فرهاد قائمی نیز مشکل قدیمی در زانوی‌چپش، سمت مینیسک‌خارجی دارد که تحریک‌شده، اما درمانش کار یکی - دو روز نیست. فعلا باید دردش را کم کنیم و عضله‌اش را تقویت که در این ۴-۵ روز بهتر شود. البته با فیزیوتراپی و طب‌سوزنی آنها را برای بازی می‌رسانیم و ان‌شالله مشکلی برای دیدار مقابل آلمان ندارند.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه بقیه بچه‌ها مصدومیت خاصی ندارند. ۲۴ روز است تیم در لهستان بسر می‌برد و بازی‌های سنگین در قهرمانی‌جهان فشار زیادی به بچه‌ها آورده و آمار هم این را بیان می‌کند که ایران بیشترین زمان بازی را با ۱۹ ساعت و یک دقیقه داشته، بالاخره این خستگی‌ها روی دردهای زیر زانوی بچه‌ها و عضلات‌شان تاثیر می‌گذارد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز