خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

کاپیتان معروف، غایب‌بزرگ بازی با روسیه / ملی‌پوشان یکشنبه به کره می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۲۴

تیم ملی والیبال ایران که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد ظهر فردا از فرودگاه ورشو به مسکو پرواز می کند تا از آنجا به سئول و سپس اینچئون برود.

تیم ملی والیبال ایران یکشنبه با پایان مسابقات قهرمانی مردان جهان برای حضور در بازی‌های آسیایی، راهی کره‌جنوبی می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی را پیش‌رو دارد ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر فردا(یکشنبه) از فرودگاه ورشو به مسکو پرواز می کند تا از آنجا به سئول و سپس اینچئون برود.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال از ترکیب معمول ۱۲ نفره ایران در رقابت های قهرمانی جهان برای اینچئون استفاده می کند که شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، پوریافیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، آرمین تشکری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور است. بدین ترتیب عبدالرضا علیزاده و سامان فائزی از تیم جدا و فردا به تهران برمی گردند.

مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از امروز در اینچئون آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران روز سوم مهرماه در نخستین مسابقه خود به میدان می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه برای کسب مقام پنجم جهان در آخرین مسابقه خود در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر غوچ از ساعت ۱۶:۱۰ به مصاف روسیه می‌رود. حضور کاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران به دلیل بیماری در مسابقه با روسیه در ابهام قرار دارد. کاپیتان تیم ملی بعداز بازی با فرانسه دچار سرماخوردگی شد و در حال حاضر زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم ملی تحت درمان است.

افروزی معروف را از تمرین دیروز قبل از مسابقه با روسیه برای مقام پنجمی منع کرد تا زودتر بهبود پیدا کند و بدین ترتیب کاپیتان تیم ملی کشورمان روز گذشته استراحت کرد.

پاسور نخست تیم ملی والیبال به احتمال زیاد به بازی با روسیه هم نمی‌رسد، به همین دلیل اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی در تمرین عصر دیروز از مهدوی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز