خبرگزاری کار ایران

میزبانی‌ایران در بازی‌های۲۰۱۵ساحلی؛

توکلیان: کشتی همواره جورکش تیم‌های دیگر بوده / امیدواریم در اینچئون ۳طلا بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۴۷

کشتی آزاد ایران تازه از مسابقات‌جهانی برگشته و ۳ آسیب‌دیده به همراه خود دارد. کشتی‌گیران بعد از پایان یک جنگ‌جهانی با تنی خسته به مصاف جنگ آسیایی می‌روند.

سر مربی تیم کشتی ساحلی ایران گفت: کشتی‌گیران در طول ادوار مختلف بازی‌های آسیایی در دو رشته آزاد و فرنگی صاحب ۶۰ مدال طلا، ۳۷ نقره، و۲۵ برنز شده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر توکلیان با اعلام این خبر گفت: تیم کشتی آزاد ایران با کسب ۵ مدال در ۸ وزن نایب قهرمان دنیا شد و تازه از مسابقات جهانی برگشته و ۳ آسیب‌دیده به همراه خود دارد. کشتی‌گیران بعد از پایان یک جنگ‌جهانی با تنی خسته به مصاف جنگ آسیایی می‌روند.

مربی تیم ملی کشتی‌آزاد در ادامه افزود: تیم ملی کشتی همواره جورکش تیم‌های دیگر بوده، مردم همیشه از کشتی با توجه به نتایج خوبی که می‌گیرد توقع و انتظار ویژه‌ای دارند و همواره کشتی‌گیران در طول ادوار مختلف بازی‌های آسیایی در دو رشته آزاد و فرنگی صاحب ۶۰ مدال طلا، ۳۷ نقره، و ۲۵ برنز شده‌اند. ما امیدواریم در ۷ وزن اعزامی همچون بازی‌های دوره قبل آسیایی ۳ مدال طلا در آزاد داشته باشیم.

دارنده مدال نقره جهانی در ادامه افزود: همچنین بعد از بازی‌های اینچئون کره در بازی‌های ملی که از تاریخ ۱۵ آبان‌ماه با ۱۹ رشته ورزشی در تایلند برگزار می‌شود با ۴ وزن شرکت خواهیم داشت. انتظار می‌رود نتایج خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم کشتی ساحلی ایران نوید میزبانی بازی‌های ساحلی ۲۰۱۵ را در ایران داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز