خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

رضایی: کارم خیلی سخت بود / حریف شمشیرباز ژاپنی نشدم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۵۴

متاسفانه دو وقت اول را از دست دادم و وقتی می‌خواستم در وقت سوم امتیاز بگیرم موفق نشدم چون خیلی از رقیبم عقب بودم.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران بعد از حذف شدن در مرحله یک شانزدهم نهایی بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: کار سختی داشتم و تا به اینجای کار همه حریفانم را در دیدارهای نفس‌گیر شکست دادم.

به گزارش ایلنا، محمد رضایی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه مسابقات شمشیربازی تک حذفی است و با یک باخت از دور رقابت‌ها حذف می‌شوی. خیلی تلاش کردم تا بتوانم از این مرحله بالا بیایم، اما واقعا حریف شمشیرباز ژاپنی نشدم. متاسفانه دو وقت اول را از دست دادم و وقتی می‌خواستم در وقت سوم امتیاز بگیرم موفق نشدم چون خیلی از رقیبم عقب بودم.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی هم تنها یک باخت داشتم که آن هم به حریفی از ژاپن بود. اصلا با تکنینک‌های این دو شمشیرباز آشنا نبودم. سطح مسابقات شمشیربازی بازی‌های آسیایی واقعا خیلی بالا رفته است. همه قهرمانان بنام دنیا و المپیک از آسیا هستند.

رضایی درخصوص رقابت‌های تیمی اسلحه‌اپه یادآور شد: متاسفانه علی یعقوبیان در دیدارهای انفرادی خوب نتیجه نگرفت و همین عملکرد او در قرعه‌کشی ما تاثیر دارد و مطمئنا با رقبای سرسختی روبه رو خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز