خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

چاووشی‌فر از صعود به فینال بازماند / رکورد ملی جابجا شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۴۳

جمال چاووشی‌فر در نخستین روز مسابقات شنا در بازی‌های آسیایی در میان ۲۲ شناگر در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت بازماند.

کاپیتان تیم ملی شنا ایران در نخستین روز مسابقات شنا در بازی‌های آسیایی در میان ۲۲ شناگر در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و از صعود به فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت بازماند.

به گزارش ایلنا، جمال چاووشی‌فر در نخستین روز مسابقات شنای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در شهر اینچئون با ثبت زمان ۵۸ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در میان ۲۳ شناگر مرحله مقدماتی در رده ۱۹ قرار گرفت و از صعود به فینال این ماده بازماند.

رده بندی شناگران این ماده به شرح زیر است:
۱ - ژاپن
۲ - چین
۳ - ژاپن
۴ - قزاقستان
۵ - کره جنوبی
۶ - هند
۷ - ترکمنستان
۸ - کره جنوبی
۹ - ازبکستان
۱۰ - قزاقستان
۱۱ - ماکائو
۱۲ - چین
۱۳ - سنگاپور
۱۴ - ویتنام
۱۵ - چین تایپه
۱۶ - هند
۱۷ - هنگ کنگ
۱۸ - اندونزی
۱۹ - جمال چاووشی فر(ایران)
۲۰ - هنگ کنگ
۲۱ - ماکائو
۲۲ - پاکستان

چاووش‌‌فر با ثبت این زمان تنها موفق به شکستن رکورد ملی ایران در این مسابقات شد. رکورد قبلی ماده ١٠٠ متر کرال پشت با زمان ۵۸ ثانیه و ۹۶صدم ثانیه در اختیار رهام پیروانی شناگر ۱۷ ساله شیرازی بود که به تازگی در المپیک نانجینگ بدست آمده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز