خبرگزاری کار ایران

باید مدال‌تیمی‌ایران، طلا می‌شد؛

هاشمی: رییس‌چینی استتیناف، طلا را به چین داد / بانوان ما کار بزرگی انجام دادند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۵۳

ورزشکار چینی خطایی را مرتکب شده بود که ما اعتراض کردیم و هیئت ژوری اعتراض ما را پذیرفت و رأی به نفع ما صادر شد، اما کمیته استیناف که رئیس آن یک فرد چینی بود، حق را به چین داد.

رئیس فدراسیون تیراندازی، درپی کسب مدال های رنگارنگ تیم ملی تیراندازی و ناداوری در روز سوم مسابقات، خاطرنشان کرد: رییس استیناف که فردی چینی بود رای را به ورزشکار چینی داد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هاشمی گفت: به لطف خدا امروز با توجه و توسلی که داشتیم توانستیم یک نمایش خوب از کار جمعی را در تفنگ ۱۰ متر بانوان داشته باشیم و ورزشکاران این رشته توانستند با یک مدال طلا و دو نقره برای شروع مدال آوری کاروان ورزشی ایران، حرکت خوبی را آغاز کردند.

وی افزود: در جریان مسابقه شاهد بودیم که باید مدال تیمی ایران به طلا تبدیل می‌شد؛ اما به هر دلیلی اعتراض ما پذیرفته نشد و ما با همان مدال‌ها کار خود را در روز سوم به پایان رساندیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اتفاق پیش آمده در جریان این رقابت‌ها اظهار داشت: در جریان مسابقه تفنگ بانوان، ورزشکار چینی خطایی را مرتکب شده بود که ما اعتراض کردیم و هیئت ژوری اعتراض ما را پذیرفت و رأی به نفع ما صادر شد، اما کمیته استیناف که رئیس آن یک فرد چینی بود، حق را به چین داد.

هاشمی در ادامه تاکید کرد: یک ایراد آشکار در این تصمیم وارد است که علی‌رغم رأی هیئت ژوری به اخراج این ورزشکار چینی و عدم حضور او در فینال، در رنکینگ نهایی امتیاز نماینده چین محاسبه شد.

وی در پایان، درباره ادامه کار تیراندازی در مسابقات آسیایی تصریح کرد: با توجه به عملکردی که تاکنون ورزشکاران رشته تیراندازی نشان داده‌اند و کار بزرگی که بانوان کشورمان امروز انجام دادند، امیدواریم در روزهای آینده نتایج خوبی را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز