خبرگزاری کار ایران

کاتاروهای‌ایران چهارم جهان شدند؛

دو پله سقوط برای کاتای جودو ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۴۳

در پایان رقابت‌های کاتای‌جودوی قهرمانی‌جهان که در مالاگای‌اسپانیا آغاز شده بود، تیم کشورمان در مجموع عنوان چهارمی را از آن خود کرد.

تیم کاتای جودو ایران به مقام چهارم مسابقات جهانی اسپانیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان رقابت‌های کاتای‌جودوی قهرمانی‌جهان که در مالاگای‌اسپانیا آغاز شده بود، تیم کشورمان در مجموع عنوان چهارمی را از آن خود کرد. در تیم الف ایران، فتح‌اله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر حضور داشتند که به مقام پنجم بسنده کردند.

تیم دوم کشورمان متشکل از محسن قاسملو و محمد جواد بشارتی بود که آنها نیز به مقام پنجم دست یافتند. در کاتامه نوکاتا، مجتبی باجلان و رضا روحانی با کسب مقام نخست در گروه به عنوان سرگروه راهی فینال شدند که در نهایت مدال برنز را از آن خود کردند. محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در جونو کاتا دیگر شرکت‌کنندگان تیم ایران بودند که بعد از آلمان، ژاپن و رومانی به عنوان چهارم دست یافتند. در کیمه نوکاتا، تیم الف ایران متشکل از حسن روشنایی و حسین محمودی بود که نتوانستند به فینال صعود کنند.

تیم دوم این فرم، عبدالوهاب بردی و یاشار روح الهع زاده بود که در جایگاه‌دوم جهان ایستادند. در کودوکان گوشین جوتسو، محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر به مقام سوم دست یافتند. به این ترتیب تیم ایران با یک نقره، ۲ برنز و یک مقام پنجمی در جایگاه چهارم جهان ایستاد. ژاپن با ۴ طلا و یک نقره قهرمان شد، آلمان تنها با یک مدال طلا و ایتالیا تنها با ۲ نقره مشترکا سومی جهان را از آن خود کردند.

گفتنی است، تیم ملی کاتای‌جودوی ایران در آخرین حضور خود قبل از مسابقات امسال، سال ۲۰۱۱ و در رقابت‌های قهرمانی دنیا در آلمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بود که در پیکارهای امسال در اسپانیا با ۲ پله سقوط به مقام چهارم اکتفا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز