خبرگزاری کار ایران

حریفان سختی پیش‌رو داریم؛

خانی: دانشگاه‌آزاد برای قهرمانی می‌جنگد / از اعزام نشدن به اینچئون لطمه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۳۳

ما تیمی هستیم که بیشترین بازیکن ملی پوش را داریم. هر چند به دلیل اعزام نشدن تیم ملی به بازی های آسیایی یک مقدار افت روحیه داشتیم

بازیکن تیم واترپلوی دانشگاه‌آزاد گفت: امسال بازیکنان خوب واترپلو بین تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند، اما دانشگاه‌آزاد برای قهرمانی می جنگد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین خانی بازیکن تیم واترپلوی دانشگاه‌آزاد در آستانه هفته دوم مسابقات لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: ما در طول هفته، چند جلسه تمرین داریم. دو هفته است که کارهای بدنسازی را انجام می دهیم. از لحاظ آمادگی در وضعیت خیلی خوبی قرار داریم و آماده مسابقه هستیم. امیدوارم با شرایطی که تیم ما دارد امسال قهرمان شویم.

بازیکن تیم واترپلو دانشگاه آزاد عنوان کرد: چون تیم های لیگ کمتر شده اند، همه بازیکنان بین تمام تیم ها تقسیم شده اند. همه تیم ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند در نتیجه رقابت بین تیم های شرکت کننده در لیگ امسال خیلی نزدیک به هم است. تیم ها به شکلی بسته شده اند که امسال خوشبختانه در مسابقات لیگ برتر تیم ضعیفی نداریم و نباید رقیبان خود را دست کم بگیریم. با تمرینات خوب و بازیکنان ملی پوشی که داریم به امید خدا می توانیم قهرمان شویم. تیم ما بیشتر روی هفته سوم و چهارم و بازی با فولاد مبارکه تمرکز دارد.

امیرحسین خانی خاطر نشان کرد: ما تیمی هستیم که بیشترین بازیکن ملی پوش را داریم. هر چند به دلیل اعزام نشدن تیم ملی به بازی های آسیایی یک مقدار افت روحیه داشتیم ولی باز تمرینات خود را زیر نظر علیرضا شهیدی پور و علی اکبر شیرجیان با جدیت ادامه می دهیم. حریفان خیلی سختی داریم ولی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. مطمئن باشید که با تمام قدرت در مقابل سایر تیم ها بازی می کنیم.

وی در ادمه بیان کرد: انتظار دارم که لیگ با برنامه منسجم و منظم تر ادامه پیدا کند و مسابقات خوبی داشته باشیم. هر چه قدر لیگ ما خوب باشد تیم ملی خوب و با قدرتی خواهیم داشت. با سرمایه گذاری و برنامه مدون روی لیگ واترپلو می توانیم به خوبی پیشرفت کنیم و همین امر باعثبالا رفتن سطح لیگ می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز