خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

برنامه تکواندوی بازی‌های‌آسیایی اعلام شد / کار سخت کرمی و مردانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۵۳

رقابت‌های تکواندوی بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی از روز ۳ شنبه(۸ مهرماه) و به مدت ۴ روز در ۸ وزن بانوان و آقایان برگزار می‌شود

حریفان تکواندوکاران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های تکواندوی بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی از روز ۳ شنبه(۸ مهرماه) و به مدت ۴ روز در ۸ وزن بانوان و آقایان برگزار می‌شود که بر این اساس، مراسم قرعه‌کشی امروز برگزار شد و طی آن هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، ۳ شنبه(۸ مهرماه) مسعود حجی‌زواره، در وزن ۷۴ - کیلوگرم، ابتدا با " تام دونگ " از ویتنام مبارزه می کند و در صورت پیروزی، یکی از تکواندوکاران هند، نپال و لبنان حریف او خواهند بود. یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی کشورمان در وزن ۸۷ - کیلوگرم و در فینالی زودهنگام با " جسور بایکازوف " دیدار خواهد کرد. این تکواندوکار ازبک که طلا و نقره قهرمانی آسیا و مدال برنز گرندپریکس قزاقستان را در کارنامه دارد، یک بار در فینال قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ و با ناداوری، مقابل کرمی به برتری دست یافته است.

کرمی در صورت برتری باید با نماینده اردن مبارزه کند.
سوسن حاجی پور در وزن ۵۳ - کیلوگرم، ابتدا با " فریزا الدانگوروا " از قزاقستان، دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری، با برنده دیدار " ساریتا " از تایلند(نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیا) و " نیکولاس چام " از فیلیپین(نایب قهرمان آسیا) رو در رو می شود. در روز دوم این مسابقات، مهدی خدابخشی ابتدا با " بهادر آریه " از نپال مبارزه می کند و در ادامه باید به مصاف برنده دیدار " هیدونری اباتا " از ژاپن و " نبیل طلال " از اردن، دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو برود. سجاد مردانی، در وزن ۸۷ + کیلوگرم، در فینالی زودهنگام با نماینده کشور میزبان مبارزه می کند. مردانی در نخستین گام با " چولهو جو " که در کارنامه خود طلای جهان در سال ۲۰۱۱ و نایب قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ را در اختیار دارد دیدار خواهد کرد.

این بازیکن کره‌ای تاکنون ۲ بار با تکواندوکاران ایران مبارزه کرده است. یک بار مقابل کوروش رجلی در قهرمانی جهان ۶ بر ۵ به برتری دست یافته و یک بار هم در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۴، با نتیجه ۶ بر ۳، برابر مرتضی شیری پیروز شده است. مردانی در صورت برتری باید با برنده دیدار هند و لبنان مبارزه کند. اما در بخش بانوان، سمانه شش پری کاپیتان تیم ملی کشورمان، در وزن ۵۷ - کیلوگرم در اولین گام به مصاف " مارسیکا هالیندا " از اندونزی می رود و در صورت برتری، با " محبوبا شاریپوا " از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

در روز سوم رقابت های تکواندوی بازی های آسیایی اینچئون، روز پنجشنبه(۱۰ مهرماه)، بهنام اسبقی در وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت، با برنده مبارزه " سعید صالح " از قطر و " تینگ فان " از ویتنام رو برو می شود.
شکرانه ایزدی تکواندوکار وزن ۶۷ - کیلوگرم کشورمان، پس از یک دور استراحت، باید با برنده دیدار " آیشا شاکیا " از نپال و " ژینگ لیو " از ماکائو دیدار کند.

در روز پایانی یعنی روز جمعه(۱۱ مهرماه)، فاطمه روحانی در وزن ۷۳ - کیلوگرم که ابتدا با قرعه استراحت رو برو شده، باید با برنده دیدار برونئی و پاکستان مبارزه می کند. روحانی در صورت پیروزی در این مرحله، تکواندوکارانی از هند و کویت را در خواهد داشت. اکرم خدابنده، تکواندوکار وزن ۷۳ + کیلوگرم کشورمان نیز، در اولین گام به مصاف " داوین سورن " از ماکائو(دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا) می رود و در صورت برتری با برنده دیدار نپال و ماکائو مبارزه خواهد کرد. اما فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم تیم ایران در نخستین دیدارش، " محمد خلیفه " از اردن را پیش رو دارد. این تکواندوکار مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. عاشورزاده در صورت برتری در این دیدار باید با " پن یک کاراکت " از تایلند(دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و طلا و نقره قهرمانی آسیا) مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز