خبرگزاری کار ایران

از کادر فنی ناراضی هستم؛

سمندر: هر کسی را می‌خواهند رئیس‌فدراسیون کنند / با گنج‌زاده برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۵۹

بنده ۲۰ روز پیش حکم رهنما را زده بودم. وی حتی در ۲ مرحله آخر اردوی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی نیز حضور داشت.

رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد که قبل از اعزام به بازی‌های اینچئون، حکم مسعود رهنما را زده بودم.

علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص نتایج کارته‌کاهای کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، اظهار داشت: ما پیش از اعزام، ۳ طلا پیش‌بینی کرده بودیم که به وعده خود نیز عمل کردیم. هر چند اگر سجاد گنج‌زاده آن رفتار را مرتکب نمی‌شد، مدالش قطعی بود.

وی در مورد شکایت شورای داوران کاراته آسیا از گنج‌زاده به شورای‌المپیک آسیا، تصریح کرد: ما هم این را شنیده‌ایم. به هر حال، داوران اجازه ندادند سجاد در مرحله رپه شارژ حضور پیدا کند.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه هیچ ناداوری بر علیه گنج‌زاده ندیده، ادامه داد: او خودش این احساس را داشت که با ناداوری روبرو شده، اما من چنین چیزی را ندیدم، ضمنا اگر هم چنین اتفاقی افتاده بود، او حق نداشت اینگونه اعتراض کند.

سمندر یادآور شد: ما صد در صد با گنج‌زاده برخورد انضباطی خواهیم کرد، چون او یک مدال مسلم را از تیم کشورمان گرفت.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود بازی‌های آسیایی به پایان می‌رسید و بعد حکم مربیگری مسعود رهنما را صادر می‌کردید، گفت: اتفاقا خیلی هم دیر این کار را انجام دادیم، ضمن اینکه بنده ۲۰ روز پیش حکم رهنما را زده بودم. وی حتی در ۲ مرحله آخر اردوی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی نیز حضور داشت.

رئیس فدراسیون کاراته با انتقاد از عملکرد کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون، خاطرنشان کرد: از هروی و روحانی کاملا ناراضی هستم، چون نتوانستند گنج‌زاده را جمع و جور کنند!

سمندر در پایان در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر کنار گذاشتنش از ریاست‌فدراسیون با حالتی عصبانی اظهار داشت: هر کاری دل‌شان می‌خواهد بکنند و هر کسی را دوست دارند بیاورند. شما با این حرف‌ها دنبال چه هستید؟

گفتنی است، وی در حالتی کاملا عصبانی تلفن خود را قطع و دیگر به تماس‌های خبرنگار ایلنا پاسخ نداد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز